משפט

מטורף: מגרש שלם של רכבי היוקרה הוחרם בפשיטה משטרתית

לאחר פשיטת המשטרה על מוקדי פעילות של ארגון הפשע אבו לטיף, דוברות המשטרה חושפת שהחרימה לא פחות מ-28 רכבי יוקרה שהיו שייכים לארגון. צפו בתיעוד המטורף
מערכת ice | 
רכבי יוקרה (צילום טוויטר דוברות המשטרה)
אמש פורסם כי משטרת ישראל פשטה על יעדים של משפחת הפשע אבו לטיף בדרום, לאחר שעלה החשד להעלמת מס מיליארדי שקלים. מסגרת זו המשטרה החרימה חפצים וכספים רבים, בהם לא פחות מ-28 מכוניות פאר שהחזיק ארגון הפשע במוקדים שונים שלו.
הפשיטה התרחשה בהשתתפותם של כ-700 שוטרים ובזו נמצאו רכבים יוקרה דוגמת למבורגיני, מרצדס ונוספים בשווי של מיליוני שקלים. דוברות המשטרה פרסמה צילום רחפן של רכבי היוקרה, אשר מראה כי הן תופסות מגרש רכבים שלם.
הפשיטה בוצעה בעקבות חקירה סמויה של היחידה המרכזית במחוז צפון שנערכה במשך כשנה ובמסגרתה גובשה תשתית ראייתית כנגד אנשי ארגון הפשיעה הגדול במדינה. על פי החשד, הארגון היה מעורב במקרי סחיטה ועושק של אזרחים ובעלי עסקים בצפון. כמו כן, ראשי הארגון חשודים בעבירות כלכליות וביניהם העלמות מס בהיקף של מאות מיליוני שקלים ומעורבות באירועי אלימות רבים ובכללם רצח.
21 חשודים בניהם בכירי הארגון נעצרו בבתיהם. בימים הבאים צפויים מעצרים נוספים. בפעילות לקחו חלק חוקרי פקיד שומה חיפה והצפון ברשות המסים והיא לוותה על ידי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה