משפט

חיים אתגר מגיב על הסגרת שי אביטל: "בפרקליטות חוששים מביקורת"

זמן קצר לפני הגעתו של שי אביטל ארצה, חיים אתגר חושף שקיבל פרטים חדשים על הליך החקירה ושככל הנראה אביטל ייחקר וישוחרר למעצר בית. יתרה מכך הפרקליטות תגיש אישום רק עבור שני מקרים על אף שישנן כ-30 מתלוננות
מערכת ice | 
חיים אתגר ושי אביטל בחשיפה (צילום צילום מסך קשת 12)
בשעות אלו סוכן הדוגמניות שי אביטל, אשר חשוד בהטרדה של מספר נשים בארץ, מוסגר לידי המדינה לאחר שנעצר בהולנד. לקראת ההסגרה חיים אתגר, שביצע תחקיר נרחב בנושא, חושף מספר פרטים חדשים שהגיעו לידיו על מהלך החקירה וגם על החלטת הפרקליטות להאשים אותו רק בשני מקרי הטרדה.
בסטורי חדש שאתגר העלה הוא כותב שקיבל פרטים מגורם שמעורב בחקירה: "יש ראיות ביותר משני תיקים אבל הפרקליטות הולכת רק היכן שיש 110% הרשעה, הם... חוששים מביקורת". יתרה מכך, על פי הגורם אביטל יתוחקר מיד עם הגעתו לארץ וישוחרר למעצר בית אך לא לפי החלטה של היחידה העוסקת בחקירה.
כזכור אביטל חשוד בהטרדה של קרוב ל-30 נשים בארץ וכתב אישום יוגש רק עבור שתיים מהן. כמו כן, אביטל ממשיך להכחיש את הטענות נגדו וזאת על אף שבחר לברוח מהארץ לאחר שאלו צפו בפומבי. 
יתרה מכך, לאחר מעצרו בהולנד ניסה אביטל לטעון שאין עילה להסגרה ארצה היות ומדובר במאבק של התקשורת נגדו. למרות זאת הוחלט במסגרת הסכמים בין-לאומיים שהוא יוסגר לידי משטרת ישראל ועל כן הוא יגיע בקרוב לנתב"ג, כשהוא מלווה בנציגים ישראלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה