משפט

האשמות חמורות: JP מורגן הרוויחה מסחר הנשים של ג'פרי אפשטיין

לפי הטענות החשבונות העיקריים של אפשטיין, אשר שומשו עבור הסחר, התנהלו דרך ג'יי פי מורגן והחברה באופן מודע ולא חוקי פעלה בצורה שאפשרה לסחר להתנהל ללא מפריע.
מערכת ice | 
ג'יי פי מורגן וג'פרי אפשטיין (צילום shutterstock, ויקיפדיה)
תביעה חדשה נגד ענקית ההשקעות ג'יי פי מורגן צ'ייס, מטעם איי הבתולה האמריקאים, טוענת שהחברה הרוויחה כלכלית מפעילותו הבלתי חוקית של ג'פרי אפשטיין ואף פתחה בפניו ערוצים שונים שסייעו לו ולג'יליין מקסוול לבצע סחר בנשים וקטינות.
התביעה מגיעה מאיי הבתולה לאור העובדה שאפשטיין היה בבעלותו של נכס עצום על שטחי האזור. על פי כתב התביעה, חברת ההשקעות ידעה מעל לעשור על פעילותו של אפשטיין ולא התאימה את עצמה לדרישות הפדרליות בנושאים שכאלו. רק לאחר שהפשרה הפכה לפומבית החברה פעלה בהתאם לחוק.

יתרה מכך, לפי הטענות החשבונות העיקריים של אפשטיין, אשר שומשו עבור הסחר, התנהלו דרך ג'יי פי מורגן והחברה באופן מודע ולא חוקי פעלה בצורה שאפשרה לסחר להתנהל ללא מפריע.
לצד התביעה הזו נגד חברת הענק, בחוד שעבר איי הבתולה הסדירו את נושא התביעה בגין הנכסים של אפשטיין בשטחה.  ההסדר שהוסכם מול הנשים שתבעו את אחוזתו הגיע ל-105 מיליון דולר. כחלק מההסדר חלקים עיקריים בנכסים ימכרו לצד שלישי אנונימי, שאינו מקושר לפרשה.
על אף שאפשטיין התאבד לפני שהספיק להישפט על מעשיו, המתלוננות נגדו ממשיכות להיחשף והחודש שתי נשים נוספות תבעו את אחוזתו של אפשטיין. בחודש יוני האחרון, מקסוול, שזכתה לכינוי "המדאם" של אפשטיין, נשפטה ל-20 שנה בכלא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה