משפט

תביעת המיליארדים נגד פוקס: בכירי החברה נחקרים

בתביעה של 1.6 מיליארד דולר נגד פוקס, חברת דומיניון טוענת שפוקס ניוז ופוקס ביזנס העלו טענות שווא, שמכונות ההצבעה שלה זויפו בבחירות לנשיאות ב-2020 בין דונלד טראמפ וג'ו ביידן
מערכת ice | 
תביעה (צילום shutterstock)
היו"ר של חברת פוקס, רופרט מרדוק, אמור לתת הצהרה בשבוע הבא, כחלק מתביעת לשון הרע של Dominion Voting, החברה שמספקת מערכות להצבעה בבחירות, נגד החברה ורשתות הטלוויזיה בכבלים שלה. מרדוק יופיע באמצעות שיחת וידאו ב-13 וב-14 בדצמבר והתצהיר שלו יגיע לאחר זה של בנו, מנכ"ל פוקס, לאכלן מרדוק, אמש (שני).
בתביעה של 1.6 מיליארד דולר נגד פוקס, דומיניון טוענת שפוקס ניוז ופוקס ביזנס העלו טענות שווא, שמכונות ההצבעה שלה זויפו בבחירות לנשיאות ב-2020 בין דונלד טראמפ וג'ו ביידן. פוקס מכחישה בתוקף את הטענות. המרדוקים הם המנהלים הבכירים ביותר שיגיעו לחקירה. מוקדם יותר השנה הופיעו בבית המשפט אנשי הטלוויזיה של פוקס, כולל מריה ברטירומו, שון האניטי, טאקר קרלסון וג'נין פיררו, לתת תצהירים.
Dominion חייבת להוכיח לחבר מושבעים שפוקס ומנחי הטלוויזיה שלה פעלו בזדון ממשי - כלומר ידעו שהם מדווחים על מידע שקרי, אבל המשיכו לעשות זאת בכל מקרה, או התעלמו בכוונה ממידע שהראה שהדיווח לא מדויק. הצמרת הבכירה של פוקס נחקרת, לאחר שהשופט המפקח על המקרה קבע ביוני, כי ניתן להרחיב את התביעה של דומיניון מעבר לרשתות הטלוויזיה בכבלים ולכלול את חברת האם שלהם. דומיניון טענה שפוקס ומנהליה הבכירים מילאו תפקיד בהפצת מידע מוטעה על הונאת בוחרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה