משפט

בנו של לבייב פושט רגל: אחוזת היוקרה תימכר ללא עיכוב

לאחר ערעור של לב לבייב, בית המשפט העליון מחליט שהנכס שרכש עבור בנו פושט הרגל, לב לבייב, יימכר בהקדם וללא עיכוב, אך הכסף בעבורו לא יחולק לנושים של הבן 
מערכת ice |  2
לב לבייב (צילום ויקיפדיה)
בחודש יולי האחרון הורה בית המשפט למכור את הנכס של שלום לבייב, הבן של לב לבייב, בסביון וזאת בעקבות הליך פשיטת הרגל והחוב שקיים לנושיו. בעקבות ההחלטה הזו הגיש לבייב האב ערעור לבית המשפט ובו ביקש לעכב את ההחלטה היות וזו תגרום לו לנזק. היום (שלישי) בית המשפט מחליט שאין לעכב יותר את ההליך וכי על הנכס להימכר בהקדם.
לצד ההחלטה שהווילה תוכל להימכר על ידי הנאמן, העו"ד ערן קאופמן, הוחלט שהסכום שיתקבל עבור הנכס לא יימסר לנושיו של לבייב אלא יישאר בנאמנות אצל הנאמן, זאת על פי 'כלכליסט'. נזכיר כי החוב של לבייב עומד רק על כ-700 אלף שקל, בעוד שהנכס שווה כ-10 מיליון שקל ונקנה על ידי האב.
יתרה מכך, במסגרת הערעור של לבייב האב נרשמה לו אזהרה שאסור על בנו וגרושתו, אורלי לבייב, לבצע שימוש בנכס. לאחר שהוגש הערעור, עו"ד קאופמן ואורלי לבייב התנגדו לעיכוב במכירת הנכס שטענו כי אינטרס הנכדים ימומש באמצעות המכירה ולא באמצעות עיכובו. 
באשר לקביעה שכספי הנכס לא יועברו לנושים, בית המשפט הסביר כי ישנו חשש שהדבר לא באמת יתקיים אם יתקבל הערעור ולכן יש לעקב את חלוקת הכספים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כונסי נכסים - רוע של בני אדם
    רונן 12/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלמלא השיטה הרעה הזו של שיסוי אנשים באנשים אחרים לצורך פרנסה (שכ"ט שמן בן 6 אחזים)- הבעיית היו נפטרות מאיליהן והחיים היו הרבה יותר יפים
    סגור
  • 1.
    אין שכל אין דאגות.
    שחף 12/2022/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    איך ליב לבייב לא מעדיף לשלם את 700.אלף ש"ח חוב של בנו ומאפשר לתפוס נכס בשווי פי 10 . לא מובן.
    סגור