משפט

איחוד משמעותי בין שני מובילים בעולם הקניין הרוחני

משרד עורכי הפטנטים כהן, דה-פריס שטדלר (“CDS”) ומשרד עורכי הדין לוטי מקימים קבוצת קניין רוחני חדשה

מערכת ice | 
בכירי CDS ולוטי
משרד עורכי הפטנטים כהן, דה-פריס, שטדלר ושות' ומשרד עורכי הדין לקניין רוחני לוטי ושות' (העוסק בליטיגציה בתחום הקניין הרוחני) התאחדו והקימו את קבוצת CDS-LUTHI לרישום הגנה ומסחור של פטנטים וקניין רוחני. מדובר באיחוד בין שתי פירמות מובילות בישראל בתחום הקניין הרוחני אשר משנה משמעותית את מפת השוק בישראל. הקבוצה תמנה צוות מקצועי של למעלה מ-30 עורכי פטנטים, עורכי דין ומתמחים. שני המשרדים מדורגים בעילית המשרדים, כל אחד מהם בתחומו, ולכל אחד מהם גם מוניטין בולט בארץ ובעולם.
משרד כהן, דה-פריס, שטדלר ("CDS"), שכולל 15 עורכי פטנטים ועורכי דין ומספר מתמחים, הוקם לפני כשנתיים על ידי קבוצת שותפים מובילה מריינהולד כהן; משרד לוטי ושות' הוקם לפני 38 שנה על ידי ריצ'רד לוטי, אשר גם עומד בראשו, והוא מונה 7 עורכי דין ושלשה ומתמחים. הניסיון המצטבר העצום של הצוותים המקצועיים בשני המשרדים בכל תחומי הקניין הרוחני והמעמד המוביל שלהם בארץ מבטיחים יכולת ייחודית של הקבוצה החדשה לתת מענה מקצועי מלא (בבחינת One Stop Shop) לכל נושאי הקניין הרוחני, לרבות – רישום פטנטים וזכויות אחרות, ליטיגציה בפטנטים ונושאי קניין רוחני אחרים, לרבות מוניטיזציה (מסחור) של פטנטים.
שוק משרדי הקניין הרוחני מאופיין בשמרנות יחסית ונשלט על ידי מספר משרדי בוטיק וותיקים. המהלך של הקמת הקבוצה החדשה CDS-LUTHI הוא חידוש מרענן ומשנה משמעותית את מערך הכוחות בשטח הקניין הרוחני בישראל. במהלך הנוכחי שני שחקנים מרכזיים משלבים ידיים ליצירת גוף חדש שלו יתרונות מובהקים על פני רבים מהמתחרים הוותיקים.
לדברי עו"ד ריצ'רד לוטי וד"ר אילן כהן (CDS): "עיקר הערך של חברות טכנולוגיות גלום בקניין הרוחני שהם פיתחו. חברות אלה זקוקות לליווי מקצועי ברמה הגבוהה ביותר החל מהשלב המוקדם של יצירת תיק הפטנטים, דרך פיתוחו, הרחבתו ומסחורו באמצעות רישוי, מכירה או מיזוג וכלה באכיפת הפטנטים. קבוצת CSD-LUTHI תוכל להציע מעטפת שירותים רחבה ומאד איכותית למיזמים בכל שלבי חייהם תוך התאמת השירותים ותנאיהם לשלב בו מצוי המיזם. לדברי השניים, קיימת הבנה בשוק כי שילוב סינרגטי בין עורכי דין לעורכי פטנטים נדרש כדי לתת מענה שלם לצרכים של מיזמים וחברות טכנולוגיות ויצירת הקבוצה באה כמענה לדרישות הללו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה