קריירה ולימודים

מאסק מגן על משכורת של 56 מיליארד דולר: "הרבה עבודה"

בדיון ראשון בבית המשפט בארה"ב אמש, אילון מאסק ניסה להגן על היקף המשכורת שקבע עבורו חבר המנהלים של טסלה, בטענה שהוא עובד מסביב לשעון וכי הוא מסרב לקבל שכר, שדורש ממנו לתעד את שעות העבודה שלו בפועל
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום Zigres /Shutterstock, פייסבוק/ אילון מאסק)
לאחרונה אילון מאסק וחבר המנהלים של טסלה נתבעו על ידי אחד ממחזיקי המניות בחברה, ריצ'רד טורנטה, בטענה שחבר המנהלים העניק למאסק משכורת בהיקף של 56 מיליארד דולר בהתאם לבקשתו ולא בהתאם לאילוצים מציאותיים יותר או ביחס להישגים של החברה.
אמש מאסק הגיע ברכב טסלה שחור לבית המשפט בדלוור וטען בעת מתן עדות כי חבילת התשלומים שקיבל נקבעה בשנת 2017 - שנה בה החברה הייתה בקשיים רבים ובתקופה בה מאסק עבד מסביב לשעון. יתרה מכך ציין שלא היה מוכן להסכים לשכר שדרש ממנו "לשים אצבע" בשעון בנוכחות בכל פעם שהנדרש לעבוד. 
המשפט במסגרת התיק הוא חסר תקדים ומתקיים בפני השופטת קת'לין מקורמיק - אותה השופטת בצוותה לדיון במסגרתו נדרש לרכוש את טוויטר ב-44 מיליון דולר. 
מאסק ידוע בשל העדויות העוינות שלו בבית המשפט ואמש נרשם שיפור קל. למרות זאת, דווח כי הוא עדיין נשחק תחת השאלות של עורכי הדין ואפילו ציין כי מטרת השאלות שלהם היא להכשיל אותו. את זה הוא למד לאחר שישב אין ספור פעמים בכיסא העדים. 
המשפט עתיד להימשך כחמישה ימים בסך הכול ובסופו ייקבע האם היקף השכר שנקבע עבור מאסק הוא תקני ביחס לעובדה שהוא לא רק המנכ"ל אלא גם מחזיק משמעותי במניות החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה