משפט

הסכם פשרה למיליארדר שהואשם באונס סטודנטית

ריצ'רד ליו, איל הון וסלבריטאי סיני, הסכים לחתום על עסקת טיעון בתיק האונס של סטודנטית מאוניברסיטת מינסוטה ב-2018
מערכת ice | 
ריצרד ליו (צילום ויקיפדיה)
המיליארדר הסיני ומייסד JD.com, ריצ'רד ליו הסכים לחתום על עסקת טיעון בתביעה שהגישה נגדו סטודנטית לשעבר מאוניברסיטת מינסוטה, אשר טענה כי ליו אנס אותה בדירתה במיניאפוליס, לאחר לילה של ארוחת ערב ומשקאות עם בכירים סינים עשירים ב-2018, כך הודיעו עורכי דין משני הצדדים בשבת האחרונה. סכום הפשרה לא נמסר.
ריצ'רד ליו, שהתפטר מתפקיד המנכ"ל של חברת המסחר האלקטרוני JD.com שבסיסה בבייג'ינג השנה, על רקע פיקוח ממשלתי מוגבר על תעשיית הטכנולוגיה של סין, הכחיש שאנס את האישה, ששמה ז'ינגיאו ליו, והתובעים מעולם לא הגישו כתבי אישום פליליים. הצהרה משותפת של עורכי דין משני הצדדים כינו את התקרית כ-"אי הבנה".
"התקרית בין גב' ז'ינגיאו ליו ומר ריצ'רד ליו במינסוטה בשנת 2018 הביאה לאי הבנה שמשכה תשומת לב ציבורית משמעותית והביאה סבל עמוק לצדדים ולמשפחותיהם", נכתב בהודעה המשותפת. "היום, הצדדים הסכימו ליישב את חילוקי הדעות ביניהם ולהסדיר את המחלוקת המשפטית, על מנת למנוע כאב וסבל נוספים שנגרמו מהתביעה".
ההסדר הוכרז רק יומיים לפני שהמשפט האזרחי אמור להתחיל ביום שני באולם בית המשפט במיניאפוליס. ביום שישי, נבחר חבר מושבעים של שבעה גברים וחמש נשים לדון בתיק.
ריצ'רד ליו הוא סלבריטי בסין, חלק מדור של יזמים שיצרו את האינטרנט, המסחר האלקטרוני, הטלפונים הניידים ושאר תעשיות הטכנולוגיה במדינה מאז סוף שנות ה-90. פורבס העריך את הונו ב-10.9 מיליארד דולר ביום שבת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה