משפט

העבריין שסייע לנוכל מייק בן-ארי מקבל עונש קליל

נחום אייזנשטאט, שסייע לנוכל מייק בן-ארי להימלט, קיבל היום את עונשו מבית משפט השלום בתל אביב והוא אפילו קל יותר מהמצופה
מערכת ice |  1
גנב כספומט (צילום freepick, pexels)
שופט בית משפט השלום בת"א, עלאא מסארווה, גזר היום (שני) את עונשו של נחום אייזנשטאט, חברו הקרוב של נוכל הפונזי מייק בן ארי, שעקץ מאות משקיעים ב- 600,000,000 ₪. אייזנשטאט שמסר לבן ארי את דרכונו ובכך סייע להימלטותו מהארץ, הורשע בעבירות של שיבוש הליכי משפט והפרת הוראה חוקית, שימוש שלא כדין בדרכון ומסירה הודעה כוזבת כדי לקבל דרכון.

למרות שהפרקליטות והנאשם עתרו לאישור הסדר טיעון של 7 חודשי מאסר בדרך של עבודות שירות, מצא לנכון בית משפט השלום לגזור על אייזנשטאט 6 חודשי עבודות שירות בלבד וכן קנס בסך 50 אלף ש"ח. להשמעת גזר הדין, הופיעו נפגעי העבירה מעמותת נפגעי מייק בן ארי שאף הפגינו במהלך הטיעונים לעונש מחוץ לאולם. מייק בן ארי עצמו עצור כרגע בסרייבו, בירת בוסניה הרצגובינה, וממתין להכרעת בית המשפט שם ,בבקשת ההסגרה לישראל.
 
באי כוח 735 קורבנותיו של בן ארי, עורכי הדין איתן ארז ומור בן שושן מסרו בתגובה: "אנו מצרים מאד על גזר הדין המביך שמוכיח שוב כי מדינת ישראל הפכה לגן עדן לנוכלים. נשגב מבינתנו כיצד בית משפט עוד מקל מהסדר טיעון שאף הוא היה קליל בפני עצמו ואינו הולם את העונש המגיע בגין הנזק העצום שגרם אייזנשטאט. אנו גם מצרים על כך שהקנס הסמלי שהוטל בסכום מגוחך של 50 אלף ₪ עוד יועבר לאוצר המדינה במקום לקורבנות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גזר דין ללא פיצויים לקורבנות הפונזי?
    Claw back 03/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ידור נכון? דרוש גזר דין ממשי כולל כלא והחרמת רכושו, ממונו, ופנסיות של נחום אייזנשטאט לטובת קרן פיצויים לקורבנות המרמה של חברו
    סגור