משפט

בן גביר נגד השב"כ: בן אוליאל עבר עינויים קשים

איתמר בן גביר העלה הבוקר ציוץ בטוויטר ובו האשים את השב''כ שהוציאו הודאה מעמירם בן אוליאל, רוצח בני משפחהת דוואבשה, לאחר עינויים קשים
מערכת ice |  2
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)

בעקבות פסק הדין נגד עמירם אוליאל, הרוצח של בני משפחת דוואבשה, איתמר בן גביר תקף את השב"כ בציוץ בטוויטר. לדבריו, ההודאה של בן אוליאל נסחטה ממנו בעינויים קשים וכתב: "כל אחד מאיתנו היה מודה גם ברצח ארזלוזורוב" והאשים "מתייחסים אליו יותר גרוע ממחבלים". עוד הוא כתב: "היכן אלו שרוממות הדמוקרטיה בגרונם לא זועקים נגד פסק הדין השערורייתי והמקומם הזה? בעזרת השם אנחנו נתקן את מערכת המשפט".
 


לצד התגובות האוהדות, משתמשי הטוויטר זעמו על הציוץ וכתבו: "הוא רצח אותם וזו עובדה, ולכן חייב לשבת שלושה מאסרי עולם". משתמש אחר כתב: "אתה גם תומך טרור וגם תומך בטרוריסט מורשע. מגיעים לך שני מקומות במטוס הגירוש".

כזכור, עמירם בן אוליאל הורשע בשנת 2020 ברצח של שלושת בני משפחת דוואבשה בכפר הפלסטיני דומא לאחר שזרק בקבוק תבערה לביתם ב-2015. בן אוליאל קיבל שלושה מאסרי עולם ועוד 20 שנות מאסר. לאחרונה הגיע ערעור נגד פסק הדין אבל השופטים דחו את הערעור פה אחד וכתבו בהחלטתם: "משפחה שלמה הישנה במיטתה מצאה עצמה באישון הלילה במלכודת מוות".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    Avi Har-Even is killed too
    Apartheid 09/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    What the diffrens?
    סגור
  • 1.
    ממתי אתה תומך בטרורוסטים
    גד באור 09/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איתמר היקר כאדם שומר מסורת ממתי אתה מגן על אחד שרצח באישון לילה משפחה שלמה ? היכן הגבול ? אולי ירצח גם אותי כאשר דעותי לא יתאימו לשלו ? אולי לאחר שתרמתי למדינה בכל תחום אך דוגל אני במציאת פתרון לקונפליקט תחליט לשים אותי על המטוס ? היכן הגבול ? אם כל אחד יעשה דין לעצמו וירסק את המערכת השיפוטית לאן נגיע ? זכור פרשת שופטים היום !!!!
    סגור