משפט

יחסי מין בין גברים? מעכשיו, כן בבית ספרנו

בית המשפט האזורי בקאריביים ביטל את האיסור הנושן על סקס הומוסקסואלי במדינת האי הקטנה סנט קיטס ונוויס בים הקאריבי. השופט קבע כי החוקים המפלילים סקס חד מיני אינם חוקתיים
מערכת ice | 
משפט (צילום freepik)
בית משפט אזורי בקאריביים קבע שהאיסור על מין הומוסקסואלי הקיים בספרי החוקים במדינת שני האיים הזעירה סנט קיטס ונוויס אינו חוקתי, מכיוון שהוא מפר את הזכות לפרטיות. השופט ביטל את אחד מאחרוני האיסורים על יחסי מין חד מיניים שעדיין קיימים באזור.
בית המשפט פסק נגד שני חלקים מחוק העבירות נגד האדם, שאומצו במדינה בשנת 1873, אשר דרש עד עשר שנות מאסר בגין קיום או ניסיון לקיים יחסי מין הומוסקסואלים.
החוקים המפלילים מין הומוסקסואלי אינם עולים בקנה אחד עם החוקה "וככאלה, (הם) בטלים וחסרי תוקף", כתב שופט בג"ץ טרבור מ' וורד בהחלטה מיום 29 באוגוסט.
התביעה הוגשה על ידי ג'מאל ג'פרס, גבר הומוסקסואל מהאומה הקאריבית, לצד ארגון ללא מטרות רווח בשם Saint Kitts and Nevis Alliance for Equality. היועץ המשפטי לממשלה במדינה, הנתבע בתביעה, לא הגיב מיד לבקשת תגובה.
בית המשפט האזורי, המוגדר "העליון של המזרח הקאריבי" ושוכן באי סנט קיטס, דן בסכסוכים הנוגעים לחברי ארגון מדינות מזרח הקאריביים, הכולל שש מדינות עצמאיות ושלושה טריטוריות בריטיות מעבר לים.
החוקים נגד גייז נותרו בספרים במספר מדינות בקאריביים, כולל ג'מייקה וברבדוס. למרות שהם נאכפים לעתים רחוקות, פעילי זכויות הומוסקסואלים אומרים כי חיסולם יעזור להקל על הומופוביה מתפשטת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה