משפט

הקשר המטורף בין שי אביטל לאיציק זוהר נחשף

אחרי ששי אביטל נעצר באמסטרדם, נודע כי מי שסידר לו דירת מקלט הוא גבריאל קיקוזשווילי, שסידר בעבר גם דירת מקלט לאיציק זוהר: "השכרתי דירה לאיציק זוהר והוא לא שילם לי עד היום". איך זוהר הגיב?
מערכת ice |  7
שי אביטל (צילום פייסבוק/ שי אביטל)
שי אביטל, סוכן הדוגמנית שחשוב כי הטריד מינית מספר נשים שעבדו תחתיו, נעצר בשבוע שעבר בבירת הולנד, אמסטרדם, זאת לאחת חצי שנה שהוא נמצא באירופה ומבוקש לחקירה בישראל.
ב-TMI פורסם היום (שישי) כי מי שסידר לאביטל דירת מקלט בהולנד, הוא איש העסקים  גבריאל קיקוזשווילי, שסידר גם לאיציק זוהר דירת מקלט בזמן שנמלט מנושים בישראל. גבריאל שהתראיין וסיפר: “אני לא יודע למה ואיך הגעת אליי. אני לא חושש משום דבר. לא מעניין אותי מה קורה בכלל". קיקוזשווילי השכיר בעבר דירה גם לאיציק זוהר בזמן שהוא ברך מנושים.
על כך הוא אמר: “אני לא השכרתי לשי אביטל שום דירה. רק לאיציק זוהר השכרתי דירה וגם על זה הוא לא שילם לי עד היום. אני לא יודע מאיפה באה האינפורמציה. אבל עשיתי טעות שהשכרתי לאנשים כמוהו. זה לא משנה כמה כסף איציק חייב לי, זה אישי. אני לא יודע אם זה סכום גדול. כל אחד והאמצעים שלו. אני כרגע נמצא במדינה אחרת. בהונגריה".
על ההתרשמות שלו מאביטל אמר: "אין לי שום היכרות עם אף אחד. הכרתי אותו בשלום ושלום לפני כן. מאמצי החקירה? אני לא נכנס לזה, וזה כזה לא מעניין. אני רואה שבארץ כל הקטע הזה של הנשים שהולכות על מפורסמים כאילו נהיה איזה ביזנס. הן כאילו מנסות להוציא כסף מאנשים. אני לא מצדיק אף אחד, ואני לא אומר שהוא צודק או שהיא צודקת. לדעתי שני הצדדים טועים. זו דעתי האישית. החשדות נגדו? אני לא אוהב לשאול דברים כאלה. כי אם אני אכנס לזה, אז אני אשנא את הבן אדם. את מבינה מה אני רוצה להגיד? עדיף לי לא לדעת".
לגבי ההיכרות שלו עם אביטל והאם היו מבלים יחדיו ענה: “אני לא מבלה ואני לא יוצא, ויש לי משפחה. תודה לאל. אני לא מהטיפוסים האלה. פרנסה? יש לי נדל"ן בהונגריה. אם אביטל עשה את מה שעשה? אני לא אומר כלום, אני לא שופט ולא שאלתי. ראיתי בחור שרוצה לחזור בתשובה, שרוצה לתקן את הדברים שהוא עשה בחיים ובוחר דרך חדשה לחיים. הכרתי לו את בית הכנסת, הכרתי לו אנשים מחב"ד. הראיתי לו את הדרך, איפה אוכלים כשר, ופה נגמר הסיפור".
 
לסיום, איציק זוהר נשאל לגבי חוב לגבריחאל וענה: "אני לא חייב שקל לבן האדם הזה. הדירה היא לא שלו. הוא היה שותף שלי בהקמת מיזם דיגיטל שלא הצליח. אם תביאי לי מסמך ממנו לפיו אני חייב לו כסף, אני מתחייב לענות על כל שאלה ועל כל סעיף. רק לפני שבוע הבן אדם כתב לי שאתן אלף דולר לקרוב משפחה ואמרתי לו שאראה אם זה מסתדר. הוא אוהב לדבר ואני לא מוכן להיגרר לזה".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אמא של שי יפה?
    הר צבי 05/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתי עושה טובה לשי רק שיכיר לי את אמא שלו,בא לי להתעלל בא קצת
    סגור
  • 5.
    חחחחח עצוב
    חחחח 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עצוב מאוד
    סגור
  • 4.
    שי תעשה שעווה על התחת (ל"ת)
    אשכנזי 09/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בקרוב ינשך כריות. (ל"ת)
    חרגול 03/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    שי הטריד נערות באופן שיטתי ומחריד. חייבים לעצור אותו. (ל"ת)
    יוסי 09/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    זה ממש מטורררררררף טירוף מטורררררף ממש טרפת (ל"ת)
    טריפונס 08/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    השם שלו מתאים מאד.... (ל"ת)
    יעל 08/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור