משפט

סגן ראש עיריית קרית ביאליק חשוד בשוחד של עשרות מיליונים

בית משפט השלום בחיפה האריך ב-30 יום את הרחקתו של יוסי אזריאלי מכל תפקידיו הציבוריים בעקבות חשד כי קיבל מקבלנים שוחד בסכום מצטבר של 25.5 מיליון שקל
מערכת ice |  2
כסף (צילום pexels)
בית משפט השלום בחיפה האריך אתמול (שלישי) ב-30 יום את הרחקתו של יוסי אזריאלי מכל תפקידיו הציבוריים ל-30 יום נוספים, כך דווח אמש ב"חדשות הערב", מהדורת החדשות המרכזית של תאגיד השידור הישראלי כאן המשודרת בכאן 11.
רשימת תפקידיו הציבוריים של יוסי אזריאלי, שנעצר על ידי המשטרה בחודש מרץ האחרון, ארוכה למדי: הוא כיהן עד מעצרו כסגן ראש עיריית קרית ביאליק; יו"ר הוועדה לתכנון ובנייה בקריות, שאחראית על הקריות ביאליק, מוצקין וים; ויו"ר תאגיד המים המקומי.
הסיבה למעצר ולהרחקה היא חשד לפיו אזריאלי ניצל את תפקידו בוועדה לתכנון ובנייה של הקריות כדי לקבל שוחד בסכומים שהצטברו לכדי 25.5 מיליון שקל. המשטרה טוענת כי אזריאלי נהג להיפגש עם קבלנים במקומות ותזמונים חשודים, ושם ככל הנראה הציע להם לשכור את שירותי חברת הניהול שרשומה על שם שני בניו, אך הוא חשוד במעורבות עמוקה בכל רמות הפעילות שלה. בתמורה לבחירה בחרה המשפחתית קידם לכאורה אזריאלי את הפרויקטים של אותם קבלנים בוועדה.
כאמור, אזריאלי נעצר לפני כחודשיים, בתום חקירה סמויה שארכה שנתיים. כעת הוא מורחק מכל תפקידיו למשך חודש נוסף.
עו"ד אבי אמר, סנגורו של אזריאל, מסר לכאן כי "בלהב 433 טיפסו על עץ גבוה, וסכום השוחד יתברר כלא מבוסס. מרשי ישוב לכהן בתפקידיו הציבוריים בעוד חודש".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ד"ש מהמפלגה המושחתת של כחלון, מפלגה של ג'ובים
    אחמד הציוני 05/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכספים 'אפורים'.
    סגור
  • 1.
    סכום השוחד לא מבוסס?!
    ח״ן 05/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האשמה כ ן מבוססת!
    סגור