משפט

הראל וכלל יפצו עשרות אלפי לקוחות, גם אתם זכאים?

לקוחות שרכשו ביטוחי נסיעות לחו"ל בין 2007 ל-2014 מהמוקד הטלפוני בשתי החברות ומחזיקים בכרטיסי אשראי של כאל וישראכרט זכאים לפיצוי, כאשר במסגרת הסכם הפשרה הוחלט כי יקבלו ימי ביטוח בחינם
מערכת ice |  1
המראות מנתב"ג (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
פיצוי ללקוחות חברות הביטוח הראל וכלל ביטוח, שיהיו עתה זכאים לימי ביטוח חינם לנסיעה לחו"ל. ההטבה התקבלה במסגרת פשרה שאושרה ביום חמישי על ידי השופטת הדס עובדיה מבית המשפט המחוזי מחוז מרכז.
הזכאים להטבה יקבלו הודעות באמצעות SMS או הודעות במייל. מדובר בסך הכל בעשרות אלפי אנשים שיקבלו את ההודעה המדוברת וביניהם מחזיקי כרטיסי אשראי של חברות האשראי כאל ושל ישראכרט שרכשו ב-2007-2014 ביטוחי נסיעות לחו"ל מהראל ועשו זאת דרך המוקדים הטלפוניים שלהן.

התביעה הייצוגית שהוגשה בשנת 2014 על ידי שני מבקשים, טענה כי נמכרה להם פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל בתשלום על אף שהיו זכאים באותה תקופה לפוליסת ביטוח כזאת ללא צורך בתשלום נוסף לכאורה, כך פורסם ב-YNET.
במסגרת התביעה נטען כי המוצר שנמכר על ידי חברות הביטוח במסגרת מוקדי השירות להפעלת הפוליסה הבסיסית, אינו "הרחבה" או "תוספת" של הפוליסות הבסיסיות, כפי שהוצג למתקשרים באופן מטעה לטענת המבקשים, אלא פשוט הכיסוי שמגיע להם בפוליסה.
עו"ד ברק טל, בא כוח כלל, מסר בתגובה: "אישור הפשרה הוא סיום של הליך משפטי שנמשך שנים רבות גם בשל משבר הקורונה, אשר לא אפשר, לדברי בית המשפט, אישור פיצוי בימי נסיעות לחו"ל עד עתה. בית המשפט קיבל בפסק הדין את טענת כלל ביטוח ופיננסים לפיה מבחינת המבוטחים יש עדיפות בקבלת מוצר בעל ערך דוגמת ימי ביטוח חינם על פני תשלום סכום נמוך לכל מבוטח, ודחה את טענת היועמ"ש שעמד על פיצוי כספי בכל מקרה של פשרה. לימי הנסיעות חינם שיינתנו על ידי כלל ביטוח ופיננסים במסגרת הסכם הפשרה תהיה זכאית קבוצת מבוטחים רחבה".
מכלל ביטוח ופיננסים נמסר: "בתקופה המדוברת בין 2007 - 2016, כלל פעלה בהתאם להוראות הדין, כשהציגה בפני המבוטחים 2 אופציות לביטוח נסיעות לחו"ל: ביטוח חינם מכרטיס האשראי וביטוח רחב יותר בתשלום. כלל קשובה להלך רוח הציבור והיא שמחה להעניק במסגרת הסדר הפשרה שאושר 3 ימי ביטוח נסיעות לחו"ל בחינם, וזאת לציבור רחב מאוד הכולל בשלב ראשון את ההטבה לכל מי שרכשו ביטוח דרך ישראכרט בתשלום. יובהר, כי אין הגבלה מצד ציבור הזכאים לכמות המימושים (3 ימים בכל נסיעה). כלל מזמינה את הציבור לממש את ההטבה".
מהראל בחרו שלא להגיב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הראל ביטוח נסיעות לחו''ל
    ישראלי 02/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אם תקבלו את הכסף על מזוודה אבודה תקבלו גג 150 וזה ירד לכם ממה שחברת הטיסות תשלם לכם ע''פ החוק הבינלאומי אז אל מה אנחנו משלמים להראל זאת השאלה כלומר רק משלמים ואין סיכוי לקבל כסף
    סגור