משפט
בנק מזרחי טפחות באזהרה חריגה ללקוחות: "מתחזים לבנק ולנציגיו"
בהודעה חריגה ביותר שנמסרה ללקוחות הבנק, נכתב: "לאחרונה, זיהינו נסיונות רבים של גורמים שמתחזים לבנק או לנציגי אכיפת החוק, המנסים ליצור קשר בסמס או בטלפון, על מנת לגנוב את הפרטים האישיים או לשכנע להעביר להם כספים"

לקוחות של בנק מזרחי טפחות? עליכם לשים לב להודעה הזו. הבנק שנחשב לאחד הגדולים בישראל שלח אמש (חמישי) ללקוחותיו הודעת אזהרה חריגה, זאת לאור שורה של ניסיונות הונאה שעשויים לפגוע בלקוחות.
בהודעה נמסר: "לאחרונה, זיהינו נסיונות רבים של גורמים שמתחזים לבנק או לנציגי אכיפת החוק, המנסים ליצור קשר בסמס או בטלפון, על מנת לגנוב את הפרטים האישיים או לשכנע להעביר להם כספים. אנחנו במזרחי-טפחות עושים הכל כדי להגן עליך מפני תוקפנות זו, ולכן חשוב לנו להתריע בפניך על התופעה ולבקש ממך לא לשתף פעולה עם הפונים ולא למסור פרטים מזהים, פרטי התחברות לחשבון או קוד אימות חד פעמי".
לסיום הודגש: "אם קיבלת פנייה שנראית לך חשודה, תמיד אפשר לפנות לבנקאי/ת האישי/ת ולהתייעץ. בנוסף, אנו ממליצים לעיין במידע המפורט הקיים באתר הבנק. תודה על תשומת הלב, מזרחי-טפחות".
כזכור רק לאחרונה בסקר של הפיקוח על הבנקים בנוגע לאיכות השירותים המתקבלים מהבנק בו הם מנהלים את חשבונם, בפרק שביעות הרצון מזמן ההמתנה בסניף, רק 52% מהנשאלים מרוצים מזמן ההמתנה עד קבלת השירות מהבנקאי בסניף. מזרחי טפחות הגיעה למקום הראשון, כשאחריה בנק לאומי ורק שתיהן מעל הממוצע.
עוד ב-
במקום השלישי ניצב הבנק הבינלאומי הראשון, שמוביל על בנק יהב, בנק הפועלים מגיע אל המקום החמישי בסך הכל ומשאיר את דיסקונט במקום השישי והאחרון בטבלה עם 45% בלבד של שביעות רצון.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה