משפט

המנכ"ל שהסתבך בעבירות מין קשות טוען: אני חף מפשע

מייקל ג'פריס שהוביל את המותג המפורסם Abercrombie & Fitch הצהיר על חפותו בבית משפט פדרלי בניו יורק מול כתב אישום חמור הכולל 16 סעיפי אישום בגין סחר מיני וזנות בינלאומית
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
סערה בעולם האופנה: מייקל ג'פריס, המנכ"ל לשעבר של רשת האופנה Abercrombie & Fitch, הצהיר על חפותו בבית משפט פדרלי בניו יורק מול כתב אישום חמור הכולל 16 סעיפי אישום בגין סחר מיני וזנות בינלאומית. ג'פריס, שהוביל את המותג המפורסם משנת 1992 עד 2014, שוחרר בערבות של 10 מיליון דולר שהעמידה משפחתו, תחת מגבלות תנועה קפדניות.
"בזמן שג'פריס היה מנכ"ל של אחת מרשתות הביגוד המוכרות ביותר בעולם, הוא ניצל את כוחו, עושרו והשפעתו כדי לסחור בגברים למען הנאתו המינית ושל בן זוגו הרומנטי, מת'יו סמית'," אמר בריאון פיס, התובע האמריקאי של המחוז המזרחי בניו יורק, במסיבת עיתונאים. לצד ג'פריס הואשמו גם בן זוגו מת'יו סמית' בן ה-61 מווסט פאלם ביץ', ושותף נוסף, ג'יימס ג'ייקובסון בן ה-71.

על פי כתב האישום, בין דצמבר 2008 למרץ 2015, השלושה ניהלו מערך סחר מיני מתוחכם שבמסגרתו גייסו גברים צעירים ל"אירועי מין" באמצעות הבטחות שווא להזדמנויות דוגמנות וקריירה ברשת. הקורבנות הלכאורים קיבלו תרופות הרגעה המכונות "פופרס", אלכוהול, חומרי סיכה, ויאגרה וקונדומים לביצוע מעשים מיניים.
Abercrombie & Fitch הגיבה לכתב האישום בהצהרה נחרצת: "כפי שאמרנו כשההאשמות נחשפו לראשונה באוקטובר 2023, אנו מזועזעים ונגעלים מההתנהגות המיוחסת למר ג'פריס, שהעסקתו בחברה הסתיימה לפני כמעט עשור. במשך כמעט עשור, הצלחנו לשנות את המותגים והתרבות שלנו לארגון מונחה ערכים כפי שאנחנו היום. יש לנו אפס סובלנות להתעללות, הטרדה או אפליה מכל סוג, ואנו מחויבים לשתף פעולה באופן מלא עם רשויות אכיפת החוק."
ג'פריס צפוי לחזור לבית המשפט ב-12 בדצמבר. עורכי דינו סירבו להגיב בצאתם מאולם בית המשפט. ג'ייקובסון, שלפי כתב האישום הועסק על ידי ג'פריס וסמית' לגיוס, ראיון והעסקת גברים לביצוע מעשי זנות, הצהיר גם הוא על חפותו. מועד הדיון בעניינו של סמית' טרם נקבע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה