משפט

מחריד: ישראלי פרץ לדירה של גרושתו וניסה לאנוס אותה

תושב לוד בן 38 פרץ לדירה של גרושתו בעיר, התפשט, ביצע בה מעשה מגונה ואף ניסה לאנוס אותה. האחרונה הצליחה במאמץ עילאי להזעיק את המשטרה, והגרוש שלה נמלט מהמקום לדירת מסתור. אחרי פעולות ממושכות - הוא נתפס באשקלון ומעצרו הוארך
מערכת ice | 
תקיפה מינית-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
שוטרי מחוז מרכז של משטרת ישראל הצליחו לאתר ולעצור בתום פעילות סמויה, תושב העיר לוד, החשוד שפרץ לדירה של גרושתו בעיר, ביצע בה מעשה מגונה וניסה לתקוף אותה מינית. אתמול (שלישי) הוגשה נגדו הצהרת תובע ומעצרו הוארך.
שוטרי תחנת משטרת ישראל בלוד פתחו במהלך ראש השנה בחקירה מואצת נגד תושב העיר לוד כבן 38, עם קבלת דיווח מבת זוגו לשעבר כי הגרוש שלה פרץ לדירתה, התפשט, ביצע בה מעשה מגונה ואף ניסה לתקוף אותה מינית ולאנוס אותה, כאשר לאחר שזו הזעיקה את המשטרה - הוא נמלט אל דירת מסתור בדרום שם הוא התחבא.  
חוקרי התחנה בלוד פתחו בסריקות אחר החשוד תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מגוונים והצליחו, בסיוע של שוטרי תחנת אשקלון במשטרת ישראל, לחשוף את המקום בו החשוד הסתתר ולעצור אותו.
כאמור, החשוד נעצר לחקירה בתחנת המשטרה, בסיומה נכלא ועל פי צורכי החקירה וממצאיה מעצרו הוארך בבית המשפט. בהתאם לממצאי החקירה הוגשה נגדו אתמול הצהרת תובע ובימים הקרובים יוגש נגדו בבית המשפט כתב אישום.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה