משפט

אימה בבית החולים תל השומר: מי תוקף מינית נשים בחניון?

שתי נשים התלוננו לאחרונה כי הותקפו מינית על ידי גבר בזמן ששהו בחניון של בית החולים שיבא תל השומר. המשטרה פתחה בחקירה ותפסה את החשוד במעשים, ן 44, תושב שטחים עם אישור והוא הובא לחקירה
מערכת ice | 
תקיפה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
במשטרת ישראל התקבל דיווח בתאריך 1/7/24 בשעות הערב על אישה שהותקפה בחניון המרכז הרפואי שיבא תל השומר ברמת גן. שוטרי יח' המרכז הרפואי של תחנת מסובים מרחב דן הגיעו מיד למקום והחלו בסריקות תוך ביצוע מגוון פעולות לאיתורו של החשוד יחד עם יח' הביטחון של המרכז הרפואי.
במהלך סריקות, תוך גביית עדות והפעלת אמצעים טכנולוגיים, הצליחו הכוחות בשטח להתחקות אחר זהותו של החשוד והוא אותר במתחם. השוטרים עצרו את החשוד, בן 44, תושב שטחים עם אישור והוא הובא לחקירה.
עפ"י החקירה שנוהלה בתחנת מסובים, הקורבן הגיעה לרכבה בחניון ביה"ח שלפתע החשוד רץ לעברה, חיבק אותה בחוזקה נצמד אליה והפילה לקרקע. לאחר מאבק עיקש של הקורבן, החשוד נמלט. הקורבן קיבלה טיפול רפואי.
במהלך החקירה, אותרה מתלוננת נוספת שבתאריך 29/6/24 בשעת לילה בעת שנכנסה לרכבה, החשוד פתח את דלת הרכב תוך שחשף את איבר מינו ותקף אותה מינית. הקורבן סגרה מיד את הרכב ונמלטה מהמקום.
החשוד נחקר בגין הפרה הוראה חוקית, ניסיון בעילה שלא בהסכמה חופשית, מעשה מגונה תוך שימוש בכוח ואיומים מעצרו הוארך עד 12.7.24. עם סיומה של החקירה הוגשה הבוקר (שלישי) הצהרת תובע ובכוונת הפרקליטות להגיש כתב אישום נגד החשוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה