משפט

נפל לבור פתוח בתל השומר - ויקבל פיצויים במאות אלפי שקלים

בית משפט השלום בתל אביב קיבל לאחרונה את תביעת נזקי גוף שהגיש טבח לשעבר בבסיס תל השומר, נגד משרד הביטחון וחברת הקייטרינג שהעסיקה אותו, זאת לאחר שנפל לבור פתוח במטבח בו עבד, ויקבל פיצויים של 150 אלף שקל
מערכת ice | 
חיילות במטבח צבאי (צילום מתוך הקליפ)
בית משפט השלום בתל אביב קיבל לאחרונה את תביעת נזקי גוף שהגיש טבח לשעבר בבסיס תל השומר, נגד משרד הביטחון וחברת הקייטרינג שהעסיקה אותו, זאת לאחר שטען כי באחד מימי העבודה שלו במטבח הוא הוא נפל לבור ביוב שנותר פתוח אחרי שאחד העובדים במקום השאיר אותו פתח, ונפצע קשה בעקבות כך. כך פורסם היום (ראשון) באתר "פסק דין".
השופט מנחם קליין האמין לתובע שהתאונה התרחשה כפי שהעיד, זאת למרות שהוא כלל לא הביא עדים שיחזקו את גרסתו. שני הנתבעים חויבו לפצות את אותו טבח על הנזקים החמורים שנגרמו לו כתוצאה מהנפילה הקשה.
התאונה הקשה התרחשה לפני כ-8 שנים, זאת בזמן שהתובע, היום בן 61, עבד בקייטרינג "בית אבא" שמספק ארוחות לחיילי צה"ל בבסיס תל השומר. לדברי התובע, הוא עמד מול הקיר במטבח, כאשר בשלב מסוים הרים גסטרונום, הסתובב ונפל לבור הביוב שנשאר פתוח על ידי עובדי הניקיון.
התובע העיד כי שהה בבור כשהוא מחוסר הכרה במשך 3-4 דקות עם עיניים סגורות, עד שעובדים אחרים ראו אותו ועזרו לו לצאת משם. לאחר ניכוי אשם תורם וגמלאות מהביטוח הלאומי, בית המשפט פסק לתובע פיצוי של 119,480 שקלים בתוספת שכר טרחה לעורך הדין בסך 27,480 שקלים, והוצאות משפט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה