משפט

רשות המסים בהודעה חריגה: הגישו מהר את התביעה הזו

הרשות קוראת למי שנגרם נזק לרכושו, וטרם טופל על ידי נציגי הקרן,  להגיש תביעה מקוונת על נזק ישיר באתר האינטרנט או לפנות בבוקר למוקד  הרשות במוקד הטלפוני
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
רשות המסים במסר חשוב. צוותים של קרן הפיצויים מס רכוש, הכוללים גם שמאים ומהנדסים,  יצאו הערב לאתרים בהם נגרמו נזקים בעקבות מתקפת הטילים.  הצוותים נותנים מענה ראשוני לניזוקים ובכלל זה הסדרת מגורים חלופיים למי שביתו אינו ראוי למגורים. 
הרשות קוראת למי שנגרם נזק לרכושו, וטרם טופל על ידי נציגי הקרן,  להגיש תביעה מקוונת על נזק ישיר באתר האינטרנט taxes.gov.il  או לפנות בבוקר למוקד  הרשות במספר 4954*.

חוק מס רכוש קובע פיצוי לנזק מלחמה, המכונה גם "נזק ישיר" אשר נגרם כתוצאה מפעולות מלחמה או פעולות איבה. הגדרת המונח "נזק מלחמה" בחוק מס רכוש קובעת: "נזק שנגרם לגופו של נכס עקב פעולות מלחמה.. או עקב פעולות איבה... או עקב פעולות מלחמה של צבר הגנה לישראל".
הזכאות להגשת תביעת פיצוים לנזק ישיר: הפיצוי הינו בגין פגיעה ישירה בנכס כלשהו. הפגיעה ארעה כתוצאה מפעולת מלחמה או פעולת איבה - פגיעת טיל, פיגוע על ידי מחבל, פגיעה עקב הפיכת האזור בו נמצא הבית או העסק לשטח צבאי סגור. הזכאי לקבלת הפיצוי הינו בעל הנכס שנפגע. סכום הפיצוי: הפיצוי הינו בגובה הנזק בפועל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה