משפט

הבנק שלא מוותר לרשויות הממשלתיות: "שוקלים צעדים, גם משפטיים"

לאחר שנודע כי בכוונת הרשות להגנת הצרכן בארצות הברית להעניש את הבנק הגדול ביותר בארצות הברית, כעת מגיעה התשובה של הבנק, שאין בכוונתו להתקפל כל כך מהר
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בשנים האחרונות, במיוחד מאז המשבר המטורף של שנת 2008, תחום הבנקאות בארצות הברית עובר שינויים רגולטוריים רבים. אחד מהם הוא היחסים שבין הבנקים והגופים הפיננסיים לבין הרשויות הפיננסיות האמורות לפקח עליהם.
אם בעבר היה נדיר לראות גוף פיננסי יוצא כנגד הרגולטור שלו, וחיכוכים היו נפתרים בעיקר בדלתיים סגורות, היום נראה כי יחסים אלו פרוצים הרבה יותר, ובנקים או גופים אחרים מרבים לא מוכנים לוותר לטענות הרשויות עצמן כנגדם.
על פי פרסום של רשת CNBC, בכוונת הרשות להגנת הצרכן בארצות הברית להעניש את הבנק הגדול ביותר בארצות הברית, ג'יי פי מורגן צ'ייס, על כך שלא הסיר חשבונות עברייניים שעושים שימוש לא חוקי בפלטפורמת התשלומים Zelle, בה משתמש הבנק.
כאמור, אם בעבר הבנקים היו חוששים "להעיר את הדב", ולצאת כנגד הרגולטורים שלהם, שבסוף הם אלו שגם אמורים לפקח עליהם, נראה שהיום הבנקים לא מוכנים לוותר להאשמות נגדם, כמו גם ג'יי פי מורגן צ'ייס.
על פי הפרסום, הבנק הגיב בהודעה קצרה אך חותכת ומפתיעה, כאשר הוא אמר כי בחברה "שוקלים את הצעדים הבאים שלהם, כולל צעדים משפטיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה