משפט

בית המשפט בחשיפה דרמטית: זה הנהג שניסה לדרוס מפגין

פרקליטות המדינה הגישה לבית משפט השלום בתל אביב כתב אישום נגד נווה בן יתח, תושב ירושלים, אשר ניסה לדרוס מפגין וגרר על מכסה המנוע של הרכב מפגין אחר במהלך הפגנה לשחרור החטופים שנערכה בנתיבי איילון בחודש מרץ האחרון

מערכת ice |  5
משפט (צילום pixabay)
פרקליטות המדינה הגישה היום (רביעי) לבית משפט השלום בתל אביב כתב אישום נגד נווה בן יתח (29), תושב ירושלים, אשר ניסה לדרוס מפגין וגרר על מכסה המנוע של הרכב מפגין אחר, בהפגנה לשחרור החטופים שהתקיימה בנתיבי איילון בחודש מרץ.  
בהתאם לכתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד טל סלגניק מפרקליטות מחוז ת"א, צוין כי במוצאי שבת ה- 2.3.24, במהלך הפגנה להשבתם של החטופים שהתקיימה בנתיבי איילון סמוך למחלף ארלוזורוב, נסע הנאשם ברכבו ונעצר כך שחזית הרכב נוגעת ברגלו של אחד המפגינים במקום. 
בעקבות כך, הוא נאלץ להשעין ידיו על מכסה המנוע של הרכב ובהמשך אף לעלות עם גופו על מכסה המנוע, מתוך החשש כי ייפול מתחת לרכב אשר המשיך בנסיעה איטית לכיוונו. למרות זאת, המשיך הנאשם בנסיעה, כשהמתלונן שעל מכסה המנוע של רכבו, מפציר בו, במלל ובתנועות גוף, שיעצור את הרכב ויאפשר לו לרדת. 
על אף בקשותיו החוזרות ונשנות של המפגין, הנאשם החליט להאיץ את מהירות נסיעתו בעודו מזעזע בחדות בין נתיבים ומטלטל את רכבו. לאחר שהקפיד להאט ולהאיץ את מהירות נסיעתו, הנאשם בלם בפתאומיות, פעולה אשר מסכנת את חייו של המפגין.
במקביל לאותה התנהגות בזויה ובלתי חוקית, הקפיד המתלונן לאחוז במגבי שמשת הרכב בידו האחת ואילו בידו השנייה ניסה לסמן לנאשם לעצור. למרות זאת, המשיך הנאשם בנסיעתו הפרועה, עד שעבר את המחלף, שם האט והמתלונן ניצל זאת על מנת לקפוץ מהרכב הנוסע.
כמו כן, נסע הנאשם לכיוון של מפגין אחר שניסה לגרום לנאשם לעצור את הרכב, כך שהוא נאלץ לקפוץ הצידה כדי לא להיפגע. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של מעשה פזיזות ורשלנות וניסיון לחבלה חמורה.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כלב אבן כלב-זבלה (ל"ת)
    צדק 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    את כל הקפלניסטים צריך לדרוס (ל"ת)
    גל 09/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שקרני השמאל
    G 09/2024/25
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אם היה עוצר. היו מכסחים אותו .אומנם מכלתחילה לא היה צריך להתקדם לכיוון האנרכיסטים שסגרו אתל הכביש . על העורך דין שלו לאסוף חומר על האנשים [האנרכיסטים]שנפגעו .שהם כנראה חלק מהמחאה ולא תמימים...
    סגור
  • עוד מטומטם פאשיסט (ל"ת)
    מחמד 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • עוד ביבון עיוור בלי הכנה למוח.. (ל"ת)
    חרטטאל יהוה 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור