משפט

חנות הסלולר הישראלית מהלכת אימים על הלקוחות: "אני ארצח אותך"

במשטרת ישראל התקבלה תלונה מתושב טבריה שנסחט על ידי שכנו, בעל חנות למכשירי סלולר, זאת לאחר שגילה כי תיקן את מכשיר הסלולרי שלו בעסק אחר בעיר טבריה. אותו בעל חנות ניסה לסחוט ממנו באיומי סכין 50 אלף שקל, ובהמשך עבר לאשתו: "אני אאנוס אותך, תביאי לי את הכסף"
מערכת ice | 
סלולר (צילום unsplash)
במשטרת ישראל התקבלה תלונה מתושב טבריה שנסחט על ידי שכנו, בעל חנות למכשירי סלולר, זאת לאחר שגילה כי תיקן את מכשיר הסלולרי שלו בעסק אחר בעיר טבריה, דבר שממש לא היה מוצא חן בעיניו, בלשון המעטה יש לומר.
מחומר החקירה עלה כי תחילה ביקש הנאשם מהקורבן לפצות אותו בסכום של 30,000 אלף שקל, ולאחר מספר ימים בהם לא העביר הקורבן את התשלום הודיע לו הנאשם כי הסכום עלה - "עכשיו זה עלה ל-50,000 שקל."
עוד עלה כי באחד המקרים בהם עלה הנאשם עם הקורבן ובני משפחתו במעלית המשותפת בבניין המגורים, הצמיד הנאשם סכין לבטנו ואמר לו "אני ארצח אותך, אני אאנוס אותך" ואז פנה הנאשם לאישתו של הקורבן, הצמיד אותה לדופן המעלית ואמר לה "אני אאנוס אותך, אני ארצח אותך, תביאי לי את הכסף." 
היום (שלישי) חשפה המשטרה כי השבוע, בתום שלב החקירה, הגישה פרקליטות מחוז צפון כתב אישום עם בקשה למעצרו עד תום ההליכים של הנאשם (40) בבית משפט השלום בטבריה.
ממשטרת ישראל נמסר: "שוטרי מחוז צפון מקיימים פעילות ענפה במאבק בפשיעה האלימה. הפעילות מבוצעת בכל המישורים מסיכול הברחות וסחר בכלי נשק, דרך פעילות סמויה לסיכול פעילות עבריינית טרם ביצועה ועד תגובה מהירה לכל אירוע אלימות באמצעות נוכחות ופעילות מתמדת למען שמירה על ביטחון הציבור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה