כסף וצרכנות

שעונים ובגדים מזויפים ב-1.5 מיליון שקל: אלה העסקים שרימו אתכם

משטרת ישראל ערכה השבוע פשיטה חריגה במיוחד בשטחים, בכפרים נעלין ודיר קדיס שבמרחב השומרון, שם שמו את ידם על מספר חנויות בהן נמכרו שעוני יוקרה ובגדים מזויפים שהגיעו לסכום כולל של 1.5 מיליון שקל, עיכבו לחקירה את בעלי העסקים ואף עצרו חשוד פלסטיני בן 33 שביצע מספר עבירות חמורות
מערכת ice | 
פשיטת משטרת ישראל (צילום דוברות משטרת ישראל)
משטרת ישראל ערכה השבוע פשיטה חריגה במיוחד בשטחים, בכפרים נעלין ודיר קדיס שבמרחב השומרון, שם שמו את ידם על שעוני יוקרה ובגדים מזויפים שהגיעו לסכום כולל של 1.5 מיליון שקל.
על פי דיווח ב"וואלה!", כוחות המשטרה פשטו על מספר חניות בגדים, החרימו ציוד מזויף וסגרו אותן. במסגרת הפשיטה של המשטרה, 3 בעלי עסקים עוכבו וזומנו לחקירה. הסיבה לפשיטה החריגה של המשטרה נעוצה בעובדה כי לאחרונה היו מספר אירועי פשיעה בצירים הסמוכים לכפרים נעלין ודיר קדיס.
בשל כך, במשטרת ישראל הבינו כי הם צריכים לעשות פעולות אשר יגבירו את תחושת הביטחון והמשילות באזור, ועל כן פשטו על מספר עסקים בכפרים, החרימו מהם סחורה בשווי כולל של 1.5 מיליון שקל ועיכבו לחקירה את בעלי העסקים.
בנוסף על כך, במהלך הפעילות של משטרת ישראל  נעצר חשוד פלסטיני בן 33, שעל פי החשד הוא ביצע מספר עבירות חמורות של גניבת רכב, סחיטה באיומים וקשירת קשה לביצוע פשע.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה