משפט

מנדלבליט תחת מתקפה חריפה: "להשעות מיידית מתפקידו באקדמיה"

במכתב, שנשלח לנשיא המרכז האקדמי למשפט ועסקים, קורא חוג הפרופסורים להשעייתו מתפקיד דיקן הפקולטה למשפטים. בדבריהם הדגישו את החשדות לכאורה מתוך הקלטות שיחות שנחשפו בינו לבין עו"ד אפי נוה. הם כותבים: "לא סביר שאדם שעננה כזו רובצת מעל ראשו יחנך את דור המשפטנים של מדינת ישראל"
מערכת ice |  1
אביחי מנדלבליט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, תומר נויברג)
הנהלת חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי שיגרה היום (שלישי) מכתב רשמי להנהלת המרכז האקדמי למשפט ולעסקים הקורא להשעייתו המיידית של פרופ' אביחי מנדלבליט מתפקידו כדיקן הפקולטה למשפטים של המרכז. "לא סביר שאדם שעננה כזו רובצת מעל ראשו יחנך את דור המשפטנים של מדינת ישראל", נכתב.
במכתב, שנשלח לנשיא המרכז האקדמי פרופ' יורם בלשר, לראש החטיבה הפלילית ד"ר סיגל שהב, ליו"ר אגודת הסטודנטים פזית כהן ולמנכ"לית המרכז האקדמי אילנה טסלר, מפורטים החשדות לכאורה להפרת אמונים בתהליך מינויו של מנדלבליט ליועץ המשפטי לממשלה. החשדות הללו עולים מתוך הקלטות שיחות שנחשפו לאחרונה בין עו"ד אפי נוה ופרופ' מנדלבליט.
משפטנים מובילים מצביעים על החשיבות של חקירה מעמיקה לנוכח חשש לפגמים חמורים בתהליך הבחירה. חוג הפרופסורים הדגיש כי תפקידו של מנדלבליט כאיש חינוך משפטי, נדרש לעמוד באמות מידה גבוהות של טוהר מידות ויושרה מקצועית, ולכן, כל עוד התהליך לא נבדק לעומק, יש להשעותו מתפקידו כדיקן הפקולטה למשפטים.
החוג מביע דאגה כי השארתו של מנדלבליט בתפקיד דיקן הפקולטה למשפטים, בעוד עננה זו מרחפת מעליו, עלולה לפגוע במעמד המוסד האקדמי ובאמון הציבורי בו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רק להשעות?? לכלא יחד עם נווה... (ל"ת)
    TTCC 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור