משפט

בעקבות ההנחיה של המפכ"ל החדש: מאות חשודים נעצרו

רנ"צ דני לוי הורה על הגברת הפעילות המשטרתית נגד מחוללי פשיעה ומחזיקי אמל"ח לא חוקי, לרבות תשתיות כלכליות של ארגוני פשע. מיום שלישי ועד כה ברחבי הארץ עוכבו ונעצרו לחקירה 994 חשודים ונתפסו 78 פרטי אמל"ח קטלניים. בוצעו 13 הריסות מבנים בלתי-חוקים ונתפסו למעלה מ-3.3 מיליון שקל וחצי מיליון דינר
מערכת ice |  2
רנ''צ דני לוי, מפכ''ל המשטרה (צילום יונתן זינדל/פלאש 90)
"בלימת חירום": פעילות מאבק משטרת ישראל באלימות ובפשיעה החמורה. מפכ"ל המשטרה, רנ"צ דני לוי, הנחה על הגברת הפעילות המשטרתית נגד מחוללי פשיעה ועבירות אלימות, החזקת אמצעי-לחימה באופן לא חוקי ותשתיות כלכליות של ארגוני הפשע. 
במסגרת הפעילות עליה הורה המפכ"ל, אמש (שבת) פעלו מאות שוטרים ויחידות מיוחדות ברחבי הארץ, ערכו עשרות חיפושים עצרו ועיכבו חשודים בגין עבירות אלימות, החזקת אמצעי-לחימה, סמים שלא לצריכה עצמית ועבירות נוספות המהוות מחוללי פשיעה.
 
במסגרת הפעילות מיום שלישי (ה-3 בספטמבר) ועד כה ברחבי הארץ עוכבו ונעצרו לחקירה 994 חשודים ונתפסו 78 פרטי אמל"ח קטלניים, אשר מהווים סכנה לציבור ומשמשים את גורמי הפשיעה, ביניהם 32 אקדחים, 17 רובי M-16, רובה "קרלו", 20 רימוני רסס ו-8 מטעני חבלה.
בוצעו 13 הריסות מבנים בלתי-חוקים ונתפסו למעלה מ-3.3 מיליון שקל וחצי מיליון דינר אשר על פי החשד מקורם מביצוע עבירות פליליות ומיועדים לחילוט. לדברי המשטרה, פעילות "בלימת חרום" תימשך בימים הקרובים ותתמקד במשימות שפורטו לעיל ובדגש במגזר הערבי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מנוי מפכ"ל חדש
    דני 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל המתנגדים אכלו את הכובע. שיטת הסינוטרי במשטרה במקרה זה לא תמיד נכונה. אלא הוכחת הכישורים בפועל
    סגור
  • 1.
    להלאים את כל רכושם ואת המשפחות לשכן באהל זה הכל
    אבי 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם כל השנים הרעו לאזרחים נורמלים אבל כעת היגיע המועד לסרס אותם בעזרת רשות המיסים ולמוטט אותם כלכלית העל זה כסף וכסף זה החמצן כל הכבוד שייש למישהו בייצים מה שכן תרחיקו את עורכיי הדין הערביים כי הם שונאיי ישראל כמו משפחות הפשע ולא לפחד שיגידו הפרטהייד הם יכולים להגר לארצוןת אחיהם הערבים
    סגור