משפט

כוכב האח הגדול תובע 120,000 שקל מהתכנית: "סבל ועוגמת נפש"

הדייר הזכור מהעונה ה-10 גדי פניבילוב כי חווה לכאורה: "התעמרות בעבודה, העסקה פוגענית, כאב, סבל, כליאה, עוגמת נפש ונזק נפשי ממשי ופגיעה בשמו הטוב". הוא גם מבקש פיצוי בגובה של כ-120 אלף שקלים. בכתב ההגנה צוין: "ניסיון לקבל כמה דקות תהילה נוספות ולנסות להוציא כספים מהנתבעות שלא כדין"
מערכת ice |  2
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
אחד מכוכבי העונה העשירית של 'האח הגדול', גדי פניבילוב הגיש תביעה נגד חברת ההפקה של "האח הגדול" וערוץ רשת 13, זאת במטרה להכיר ביחסי עובד-מעביד בין הצדדים בשל השתתפותו בתוכנית.
בין היתר טוען הדייר הזכור כי חווה לכאורה: "התעמרות בעבודה, העסקה פוגענית, כאב, סבל, כליאה, עוגמת נפש ונזק נפשי ממשי ופגיעה בשמו הטוב". הוא גם מבקש פיצוי בגובה של כ-120 אלף שקלים, כך על פי הפרסום ב-YNET.

"זאת תביעה תקדימית", טען פניבילוב בדיון שנערך בבית הדין, "אני רוצה להוכיח עובד ומעסיק... אני לא אסכים לאיזושהי פשרה, משום שאני רוצה לסייע לכל משתתפי התוכנית לדורותיה שנגרם להם עוול קשה".
כמו כן, בתביעה נגד "אנדמול" ורשת 13, נחשף כי שכרו עמד על 1,850 שקלים נטו עבור כל שבוע, משום ששהה בבית 95 ימים, הרוויח על התקופה קצת יותר מ-22 אלף שקלים, לדבריו חתם על חוזה דרקוני משום שהוא: "אינו בקיא בדיני עבודה, הסכים לחוזה העסקה דרקוני, ולקח חלק בתוכנית תוך שהוא מבזה את שמו הטוב, על ידי משימות מבזות ומשפילות, תנאי עבדות ושכר נמוך משמעותית על פי חוק".
ברשת 13 ואנדמול ציינו להגנתם: "מדובר בניסיון ציני של משתתף עבר ב'האח הגדול', ופליט ריאליטי מוכר, לייצר סדרת ריאליטי חדשה בחסות בית הדין הנכבד והכול מתוך ניסיון לקבל כמה דקות תהילה נוספות ולנסות להוציא כספים מהנתבעות שלא כדין. תהליך מיון ארוך, מסודר וקפדני, ובמסגרתו הנתבעות שיקפו בפניו את המשמעויות השונות הכרוכות בהשתתפות בתוכנית. בנוסף צוין כי עם התקדמותו של פניבילוב בתהליך נשלח אליו "הסכם משתתף". כאקט נקמני, בחר התובע באופן מגושם וחסר בסיס להגיש כתב תביעה מופרך ונטול כל בסיס עילה הוא היגיון המהווה מסע נקמה וניסיון סחטני להוציא כספים מהתנבעות שלא כדין".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לדעתי מי ששכנע אותו להגיש תביעה-מנצל אותו (ל"ת)
    תביעה לשם פרסום 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אא
    אא 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשביל מה לכתוב תגובות, כדי שאתם תמחקו ולא תפרסמו? אז לא נספר לכם מה דעתנו.
    סגור