משפט

זוועה בתל אביב: צוות גן הילדים נעצר בחשד להתעללות בחסרי ישע

בעקבות תלונה שהגיעה למשטרה בגין התעללות בגן ילדים פרטי בתל אביב, נפתחה חקירה בנושא. חוקרי תחנת תל אביב צפון החלו בביצוע פעולות רבות ומגוונות וגביית עדויות. על פי המשטרה, נעצרי שני חשודים, גנן וגננת  בשנות ה-30 לחייהם, שנעצרו בחשד להתעללות בחסרי ישע

מערכת ice | 
מצלמות בגני ילדים-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
תופעת האלימות כלפי פעוטות ממשיכה להרים את ראשה. משטרת ישראל הודיעה היום (שני) כי בשבוע שעבר התקבלה תלונה בגין חשד להתעללות בגן ילדים פרטי בתל אביב. בעקבות כך, נפתחה חקירה וחוקרי תחנת תל אביב צפון החלו בביצוע פעולות רבות ומגוונות וגביית עדויות. 
אמש (שני) בשעות הצהריים נעצרו על ידי שוטרי תחנת תל אביב צפון שני חשודים. מדובר בגנן וגננת, בשנות ה-30 לחייהם, אשר נעצרו בחשד להתעללות בקטינים חסרי ישע על ידי האחראי. השניים הועברו לחקירה בתחנת תל אביב צפון. היום יובאו החשודים לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב.
על פי אתר החדשות Ynet, גן ובעל גן אהב"ה בצפון תל אביב, נעצר בחשד להתנהגות אלימה כלפי פעוטות וילדים שטופלו בגן. בחודש שעבר, הורי הילדים נחשפו לתיעודים קשים ממצלמות האבטחה של הגן.
בעקבות כך, ההורים מיהרו לפנות למיזם "שומרת הטף", בכדי להגיש תלונה נגד שני הגננים אשר פעלו באלימות נגד חסרי הישע. תיעוד מטלטל ולא פשוט ממצלמות האבטחה, הראה כי הגנן הרים פעוטה בוכה והטיח אותה על הכיסא. 
כריסטינה חלו אסעד, שופטת בית המשפט השלום בתל אביב, החליטה לדחות את בקשת החשוד להשתחרר למעצר בביתו. בנוסף, קבעה השופטת כי מעשיו של הגנן מתאפיינים באלימות חמורה ביותר. חילו אסעד דרשה להאריך את מעצרו של החשוד וציינה כי קיים חשד סביר כנגד החשוד והתנהגותו תוקפנית ואגרסיבית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה