משפט

מחבלת תקפה בפראות סוהרת: "מתמודדים עם הגרועים שבאויבי ישראל"

אירוע חריג מאוד התרחש בבית כלא ביטחוני בצפון, זאת לאחר שמחבלת התנפלה על סוהרת ונשכה אותה בפראות. הסוהרת הצליחה להשתלט עליה ולרסן אותה, ונזקקה לטיפול רפואי אחרי שנפצעה באוח קל. משב"ס נמסר: "אירוע זה משקף פעם נוספת את הסכנה שבעבודתם של לוחמות ולוחמי הכליאה"
מערכת ice |  4
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
דרמה ענקית התרחשה היום (שני) בבית כלא ביטחוני בצפון, זאת לאחר שמחבלת תקפה בפראות סוהרת ונשכה אותה בידה. הסוהרת נפצעה באורח קל, לא לפני שהצליחה להשתלט על המחסלת ולרסן אותה.
על הדיווח ב"ישראל היום", הסוהרת שנפצעה נזקקה לטיפול רפואי בכותלי בית הסוער. מדוברות שב"ס נמסר בעקבות האירוע החריג: "אירוע זה משקף פעם נוספת את הסכנה שבעבודתם של לוחמות ולוחמי הכליאה המתמודדים שעה שעה עם הגרועים שבאויבי ישראל ולמען בטחון אזרחי ישראל".
כזכור, רק בשבוע שעבר נודע על מקרה חריג לא פחות בבית הכלא לנשים נווה תרצה,  זאת לאחר שאסירה מסוכנת ניסתה לברוח ממעצר בצורה מתוחכמת - ונעצרה ברגע האחרון כשהיא כבר טיפסה על הגג וכמעט הצליחה במשימתה.
לוחמי הכליאה בבית הכלא השמור נווה תרצה פתחו אחרי אותה אסירה במרדף רגלי והצליחו לשים את ידם עליה רגע לפני שהיא חוצה את הגדר, כאשר היא כבר הצליחה לטפס על גג במתחם, אך נלכדה בגזרה סמוכה בתוך המתחם של נווה תרצה, רגע לפני שברחה.
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    קורה כל יום למורות בבתי הספר כלפי מורות
    נשיכה ביד זו לא הדרמ 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אצלנו, כל המקללים, יורקים וזורקי הכסאות שולחים את הדור הבא להתאמן על ילדים אחרים וצוות חינוכי. תתפנו כבר לחינוך הילדים שלכם במקום להגיב עוד רפש ברשתות
    סגור
  • 3.
    לשבור לה השיניים שלהבא רק תלקק. גם כוח 100 עושה עבודה. (ל"ת)
    מיכאל 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 2.
    להוריד למחבלת את השיניים יפתור את הבעיה לצמיתות (ל"ת)
    רופא שיניים 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    טימטום
    בויבוי 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סתם שאלה למה לא יורים בהם
    סגור