משפט

דרמה בבית כלא בישראל: כך אסירה מסוכנת ניסתה לברוח ממעצר

דרמה ענקית בבית הסוהר נווה תרצה: אסירה ניסתה לברוח ממעצר וכבר הצליחה לעלות על הגג ולהגיע להגיע למתחם נוסף בבית הכלא, אך בזכות הערנות של הסוהרים היא נתפסה. מדובר בפעם הראשונה שאסירה מנסה להימלט מבית הכלא נווה תרצה, ובשב"כ טוענים כי היא תכננה זאת היטב מראש. כעת, היא תיענש בחומרה
מערכת ice | 
כלא אילוסטרציה (צילום pixabay)
דרמה ענקית התרחשה היום (ראשון) בבית הכלא השמור "נווה תרצה", בית הסוהר היחיד מסוגו בישראל ואחד השמורים במדינה, זאת לאחר שאסירה מסוכנת ניסתה לברוח ממעצר בצורה מתוחכמת - ונעצרה ברגע האחרון כשהיא כבר טיפסה על הגג וכמעט הצליחה במשימתה.
על פי הדיווח ב"מאקו" של שמעון איפרגן, לוחמי הכליאה בבית הכלא השמור פתחו אחריה במרדף רגלי והצליחו לשים את ידם עליה רגע לפני שהיא חוצה את הגדר, כאשר היא כבר הצליחה לטפס על גג במתחם, אך נלכדה בגזרה סמוכה בתוך המתחם של נווה תרצה.
אותה אסירה שניסתה להימלט ונעצרה על ידי הסוהרים כאמור, נמצאת במעצר מאז חודש מרץ, זאת בגין איומים וחבלה גופנית חמורה. על פי גורם בכיר בשב"כ ששוחח עם איפרגן, אותה אסירה כבר תכננה מזה זמן רב את הבריחה שלה מהכלא. 
לטענתו, היא עשתה זאת תוך לימוד של כל סידורי האבטחה סביב הכלא, והיא ככל הנראה עכבה אחרי המתרחש מסביב, וחיכתה לרגע האחרון כדי לבצע את זממה. כעת, בשב"ס, שם הופתעו במיוחד מהאירוע וטענו שזו למעשה הפעם הראשונה שהם נתקלים במקרה כזה בנווה תרצה, מתכננים להעניש אותה בצורה חמורה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה