משפט

עיריית בת ים מסתבכת: חטפה תביעת ענק ב-30 מיליון שקל

עיריית בת ים מסתבכת עם תביעה חדשה שחטפה מחברת הבנייה "אזורים" על סך של 30 מיליון שקל, אחרי שזו טענה כי העירייה הפרה לכאורה הסכם חתום לבניית מעונות סטודנטים בעיר. כל הפרטים על תביעת הענק לפניכם
מערכת ice | 
משפט (צילום shutterstock)
עיריית בת ים מסתבכת עם תביעה חדשה שחטפה מחברת הבנייה "אזורים" על סך של 30 מיליון שקל, אחרי שהחברה טענה בתביעה שהגישה לבית המשפט המחוזי בתל אביב כי העירייה הפרה לכאורה הסכם חתום לבניית מעונות סטודנטים בעיר.
על פי הדיווח היום (ראשון) ב"מיינט", החברה טוענת כאמור כי חתמה על הסכם ארוך טווח מול עיריית בת ים לפיתוח מקרקעין למעונות דיור לסטודנטים להשכרה לטווח ארוך בעיר. לטענת "אזורים", היא הייתה אמורה לבנות את הפרויקט בעיר, אך בדרך נחתם הסכם פשרה במסגרתו היא טוענת כי הסכימה לוויתורים מרחיקי לכת זאת על מנת שתקבל בתוך זמן קצר החזרים של אגרות והיטלים ששילמה לעירייה בגין המקרקעין, כך טענה החברה בכתב התביעה שהגישה.
בתביעה נטען כי החברה נשאה בכל העליות הכרוכות בבניית הפרויקט, אלא שלאחר זמן מה במסגרתו החברה החלה בעבודות, היא קיבלה לטענתה הודעה מעיריית בת ים כי מתחת לקרקע עובר קו ניקוז עירוני ראשי, ולא ניתן לבנות עליו בלא להעתיקו ממקומו, דבר שהופך עבור "אזורים" את הפרויקט ללא כדאי.
"אזורים" טוענת כי הגיעה להסכם מול העירייה לפיו בעקבות הנזק שנגרם לחברה, היא תשלם לה 27 מיליון שקל. העירייה שילמה 21 מיליון שקל, אך לאחר מכן טענה שאין לה מקור תקציבי לתשלום היתרה. עיריית בת ים עדיין לא הגישה את כתב ההגנה שלה לבית המשפט.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה