משפט

כתב אישום חריג: רצח את אחיו ופגע גם באשתו ובנו התינוק

הפרקליטות הודיעה כי פתחה בהליכים משפטיים כנגד מנסור ז'אדנה, שפגע בבני משפחתו באמצעות אקדח. הסיבה: סכסוך שפרטיו לא ידועים. בנוסף הוגשה בקשה להחזיקו במעצר עד לסיום המשפט בעניינו 
מערכת ice | 
רצח-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
הפרקליטות הודיעה היום (שני) כי הגישה כתב אישום כנגד מנסור זיאדנה, בן 35 משבט הזייל באשמת רצח בנסיבות מחמירות וניסיון לרצח ובחבלה חמורה בנסיבות מחמירות. ז'אדנה שהה בבית אחיו יחד עם אשתו של אחיו ובנם הפעוט. במהלך ארוחת ערב בחודש יולי השנה, בשל סכסוך שפרטיו, על-פי כתב האישום, לא ידועים, הלך לחדר השינה שלו והוציא את אקדחו מן הכספת. 
בהתחלה ירה באישה, בזמן שהאכילה את הפעוט. בעקבות כך היא נפגעה בבטנה ובנה נפגע בראשו. לאחר מכן ירה ז'אדנה שלושה כדורים אל עבר אחיו, פגע בו במקומות שונים, והרג אותו. את האקדח בו השתמש ז'אדנה על מנת לרצוח את אחיו ולפגוע בבני משפחתו הוא החזיק ברישיון, על-פי הודעת הפרקליטות. לאחר מעשים אלו נעצר ז'אדנה ומאז מעצרו הוארך מספר פעמים. 
לאחר חקירה כנגד החשוד הוגש כתב אישום, בו פורטו העבירות שביצע כנגד בני משפחתו. האישום החמור הפרקליטות ביקשה לעצור את ז'אדנה עד לתום ההליכים נגדו. בבקשת המעצר נכתב כי שחרורו עשוי להוביל לשיבוש הליכי משפט. עוד צוין כי לז'אדה אין הרשעות קודמות כלל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה