משפט

האחוזה של "המלך" תימכר? זו הנאשמת בניסיון ההשתלטות על הנכס

התפתחות בפרשת מכירת האחוזה של אלביס פרסלי: לאחר שבחודש מאי דווח על כך שאחוזת גרייסלנד של אלביס, תעמוד למכירה. כעת, התובע הפדרלי מאשימים את תושבת מיזורי בניסיון לבצע מכירה מזויפת של הנכס. מה יהיה העונש שלה | כל הפרטים
מערכת ice | 
אלביס פרסלי (צילום ויקיפדיה)
הזמר האמריקאי אלביס פרסלי, אשר נודע בכינוי מלך הרוקנ'רול נפטר ב-1977 ומאז, התפתחה סערה של ממש סביב עזבונו ובאופן ספציפי סביב אחוזת הענק בה הוא התגורר עם משפחתו. בחודש מאי האחרון, פורסם שאחוזת גרייסלנד הנמצאת בממפיס טנסי תוצע למכירה. מאז, מנהלי עזבונו של אלביס בהם גם בני משפחתו, יצאו נגד המהלך וטענו לא פעם שמדובר בהונאה. 
פרטים חדשים שפורסמו אמש (שבת), בתקשורת האמריקאית חושפים התפתחות חדשה בפרשה במסגרתם, אישה נעצרה והואשמה בניסיון להשתלט על האחוזה בעזרת באמצעים בלתי חוקיים. 
התובעים הפדרליים מאשימים כעת את ליסה ג'יאנין פינדלי, תושבת מיזורי, בארגון התכנית למכירת גרייסלנד. על פי הטענות שהועלו נגדה פינדלי, שיקרה בטענתה שבו של אלביס ליסה מארי פרסלי (שהלכה לעולמה ב-2023), רשמה את האחוזה כעירבון להלוואה שלא הצליחה להחזיר טרם מותה.
כאמור במהלך חודש מאי האחרון, גרייסלנד כמעט הועמדה למכירה פומבית, אך לאחר התערבות של נכדתו של אלביס, בית המשפט הורה על ביטול הליך המכירה. חברה בשם Naussany Investments and Private Lending, טענה שבתו של מלך הרוקנ'רול לא הצליחה להחזיר הלוואה על שמה שעמדה על סכום של 3.8 מיליון דולר והשתמשה בגרייסלנד כבטוחה. אולם, ריילי קיו, נכדתו של אלביס, הגישה מסמכים הטוענים כי מסמכי ההלוואה של החברה היו מזויפים.
 
בהמשך, ה-FBI נכנס לתמונה ופתח בחקירה פלילית על ניסיון המכירה. משרד המשפטים האמריקני הודיע על מעצרה של פינדלי ביום שישי, והיא מואשמת בהונאת דואר ובגניבת זהות מחמירה. פינדלי, צפויה להופיע בבית המשפט הפדרלי במיזורי ובמידה והיא תורשע העונש שלה יכול לנוע בין שנתיים מאסר עוד עשרים שנות מאסר.
גורם רשמי מעיזבון אלביס, התייחס לפרטים ומסר בתגובה לאתר TMZ האמריקני: "אנחנו חושבים שזה הדומינו הראשון שנופל, לא האחרון. איננו מאמינים שזהו המוח מאחורי התרמית. הצהרות המיוחסות לאישה שנעצרה הצביעו על מישהו בעל קשר רופף לעולם של אלביס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה