משפט

העבריין הישראלי הפך למבוקש בינ"ל: "בטופ 3 בעולם"

החקירה של משטרת ישראל חשפה את תחכומו של העבריין שחשוד ברצח אכזרי מהקשים שידעה המדינה, אשר ככל הנראה השתמש בדרכון מזויף ואף ייתכן ששינה את מראהו החיצוני. המשטרה הרחיבה את החיפושים לרחבי העולם, עם דגש על מרכז ודרום אמריקה
מערכת ice |  4
מעצר-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
רק לפני מספר חודשים, ישראל הזדעזעה בעקבות רצח אכזרי שפרטיו עדיין חסויים. החשוד המרכזי, עבריין מוכר למשטרה, ביצע בריחה נועזת מהארץ באמצעות יאכטה, חוצה את הים התיכון ונעלם. משטרת ישראל, בהכירה בחומרת המצב, פתחה במבצע חסר תקדים לאיתורו, פונה לאינטרפול ולגופי אכיפה בינלאומיים נוספים.
על פי מאקו, החקירה חשפה את תחכומו של העבריין, אשר ככל הנראה השתמש בדרכון מזויף ואף ייתכן ששינה את מראהו החיצוני. המשטרה הרחיבה את החיפושים לרחבי העולם, עם דגש על מרכז ודרום אמריקה, ואף העבירה את פרטיו למרכזי תיירות ישראלית ברחבי הגלובוס.

"זהו אחד משלושת העבריינים הישראלים המבוקשים ביותר בעולם כרגע," הדגיש גורם משטרתי בכיר, המעיד על חומרת המעשים המיוחסים לו. הוצאת "הודעה אדומה" על ידי האינטרפול - הוראה למעצר מיידי ברגע זיהוי - מדגישה את הדחיפות והחשיבות של המקרה.
בעוד המרדף הבינלאומי נמשך, רשויות החוק נמצאות במרוץ נגד הזמן. במשטרה מנסים לעשות הכל כדי לאתר אותו בהקדם והחשש כי הוא כבר נמלט לדרום אמריקה ומוצא שם מחסה. רק הזמן יגיד כיצד יסתיים מרדף מרתק זה, אך ברור כי הוא כבר הפך לאחד המקרים המסקרנים והמורכבים בהיסטוריה של אכיפת החוק הבינלאומית.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תאונת עבודה
    דניאל זרוג 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהי זכרה ברוך מי שעשתה לאחד כזה ילדים מה ציפתה .
    סגור
  • 2.
    למה לא אומרים את שמו.. חחח חארטה (ל"ת)
    דוד 08/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    וואו סיפור מעשיות ללא שם או עובדות (ל"ת)
    דודו 08/2024/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • מי קובע שזה לא קישקוש (ל"ת)
    דוד 08/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור