משפט

המנטור הישראלי תובע 5 מיליון שקל: אנשי העסקים ישלמו ביוקר?

המנטור הישראלי אלון אולמן, הגיש תביעת ענק נגד השותפים שלו, אנשי העסקים ניר דובדבני ואבי פרץ, ונגד חברת אר.אנ.די קאוצינג ופיתוח עסקים העוסקת בייעוץ עסקי של השניים, בטענה שהם "פועלים באופן עקבי על מנת לנשל את אולמן ממפעל חייו ומזכויותיו כבעל מניות מיעוט בחברות"
מערכת ice |  1
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
המנטור הישראלי אלון אולמן, אחד המנטורים הגדולים והמוכרים ביותר בישראל, הגיש לאחרונה תביעה לבית המשפט המחוזי בתל אביב על סך של 5 מיליון שקל נגד השותפים שלו - אנשי העסקים ניר דובדבני ואבי פרץ, ונגד חברת אר.אנ.די קאוצינג ופיתוח עסקים העוסקת בייעוץ עסקי של השניים.
על פי הפרסום היום (שני) ב-YNET, אולמן טוען בתביעה כי השותפים שלו, דובדבני ופרץ, מקפחים את הזכויות שלו כשותף והפנים של העסק. בכתב התביעה, טוען אולמן כי השניים "פועלים באופן עקבי על מנת לנשל את אולמן ממפעל חייו ומזכויותיו כבעל מניות מיעוט בחברות".
לטענתו של המנטור המוכר, השותפים שלו "מפרים את הסכם הרכישה, תוך השתלטות עוינת על החברות שבבעלותו". לטענתו של התובע, השניים אילצו אותו למכור להם 90% מהמניות שלו "בנזיד עדשים", ולטענתו דובדבני ופרץ "אינם משלמים לו את התמורה שסוכמה ומרקנים את החברות שבבעלותו מתוכן".
לטענתו, הם ביצעו פעולות המיועדות לפגוע באולמן, במעמדו ובמוניטין שלו בכוונה לבזותו ולהרחיקו ולהפעיל עליו מנופי לחץ אשר יגרמו לו לנטוש את החברות". מנגד, טוענים הנתבעים כי טענותיו אינן נכונות, וכי הוא עצמו הפר את ההסכמים והחובות עליו לכאורה, ולכן הוא חייב להם פיצויים בגין כספים שהזרימו לעסקים והשקעות ששולמו על ידם.
מאלון אולמן נמסר בתגובה לפרסום של YNET כי "העתירה הוגשה לאחר שהנתבעים פעלו בשיטתיות ובדורסנות לנשל את אלון אולמן ממפעל חייו המוערך. בתוך זמן קצר החלו הנתבעים לרמוס באופן בוטה את ההסכמים שנחתמו עמם והפרו את ההתחייבויות עליהן חתמו והתחמקו בתואנות שווא מתשלום התמורה עבור המניות והמוניטין המפואר של החברה שרכשו".
הנתבעים השיבו ל-YNET: "כתב התביעה הוא ניסיון לא מוצלח להגיב למכתב התראה שאולמן קיבל לפני מספר שבועות מאיתנו, ואשר במסגרתו נדרש סיום השותפות, השבת הכספים ששולמו לו ופיצוי על הנזקים שהוא גרם. יובהר כי כל טענותיו של אולמן נדחות על ידי מרשתנו בשאט נפש. לשמחתנו יש בתי משפט בישראל שיוציאו את האמת לאור".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אלון מסכן נפל על נוכלים
    עבדתי שם אצל ניר 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עבדתי שם 8 חודשים. לא להתקרב לחברות שנקראות ניר דובדבני ופתרונות אפקטייבים מדובר בגופים מגיעילים מסכן אלון אולמן
    סגור