משפט

רצח בן ה-6 בהרצליה: האם השתוללה במהלך השחזור - ואיבדה עשתונות

לאחר שהובאה על ידי חוקרי משטרת תל אביב לזירת האירוע לצורך שחזור, היא החלה  לאבד עשתונות ולהתווכח עם השוטרים. עם זאת, החוקרים הצליחו לתעד חלק מהשחזור שיצורף לחומר החקירה. פרקליטה עו"ד בנימין מלכא: "הקשר בין סיגל ובין התמצאות במרחב, בזמן ובמקום הוא מקרי בהחלט"
מערכת ice | 
משטרה-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ משה שי)
לאחר שחוות דעת ראשונית קבעה כי סיגל יאנה איצקוביץ, האם החשודה ברצח בנה ליאם בן ה-6, כשירה לעמוד לדין, היא הגיעה הבוקר (רביעי) לבצע שחזור בזירת האירוע. אלא שעד מהרה הדברים יצאו משליטה, והשחזור הופסק. איצקוביץ הובאה על ידי חוקרי משטרת תל אביב לזירת האירוע לצורך שחזור, לאחר שהודתה במעשה והתנצלה עליו.
לאחר שהביעה חרטה על מעשיה בדיון להארכת מעצרה, איצקוביץ איבדה את עשתונותיה במהלך השחזור והחלה להשתולל ולהתווכח עם השוטרים. בשל הסערה שהתחוללה במקום, השחזור הופסק לפני סיומו. עם זאת, החוקרים הצליחו לתעד חלק ממנו. על פי פרסום ראשון של גיא פלג ב-N12, השחזור החלקי יצורף לחומר החקירה.
במעמד הארכת המעצר, עת התנצלה איצקוביץ על הרצח המזעזע, היא אמרה: "דורון (אביו של ליאם ז"ל) התנכל אליי כלכלית, הוא היה נרקיסיסט ולא אפשר לי לצאת לעבודה, הוא היחיד שהביא כסף". במהלך הדיון ציין הסנגור כי הנאשמת ובן זוגה רבו בצעקות בבוקר הרצח ובעקבות זאת אב המשפחה עזב את הבית. 
עו"ד בנימין מלכא, פרקליטה של איצקוביץ מסר: "פגשתי אותה לפני כן, וכפי שטענתי ואוסיף לטעון, הקשר בין סיגל ובין התמצאות במרחב, בזמן ובמקום הוא מקרי בהחלט. אני למד מפרסומים שונים שסיגל לא יכולה הייתה לבצע את השחזור ואינני מופתע שזה המצב, הואיל ואני ער למצבה הקשה והעגום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה