משפט

סימם נשים וגילח את ראשן: העבריין המסוכן מהתחנה המרכזית נחשף

פרקליטות המדינה הגישה כתב אישום נגד אברהם פרלמוטר מבני ברק. החשד: סיפק לנשים סמים ולאחר מכן ביצע בהן עבירות מין וגילח את ראשן. כתב האישום מייחס לנאשם תשעה אישומים בגין עבירות רבות. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים 
מערכת ice | 
תחנה מרכזית תל אביב (צילום רישיון חופשי ויקיפדיה)
פרקליטות המדינה הגישה אתמול (שלישי) לבית המשפט המחוזי בת"א כתב אישום נגד הנאשם אברהם פרלמוטר (43), תושב בני ברק, אשר ניצל נשים רבות שפגש בתחנה המרכזית בתל אביב, סיפק להן סמים ולאחר מכן ביצע בהן עבירות מין וגילח את ראשן. בכתב האישום צוין, כי מעשיו של הנאשם מגלים התנהגות אכזרית, מכוערת חריגה וקשה כנגד מתלוננות רבות וחלשות במיוחד.
כתב האישום מייחס לנאשם תשעה אישומים בגין עבירות רבות של סחר ואספקת סמים מסוכנים, שלילת כושר התנגדות, מעשה מגונה, התעללות בחסר ישע, פגיעה בפרטיות, שוד ועוד. בהתאם לכתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד תמר טייטלבאום מפרקליטות מחוז ת"א (פלילי), הנאשם פגש כאמור במתלוננות באיזור התחנה המרכזית בת"א והציע לספק להן סמים מסוגים שונים, לחלקן תמורת קיום יחסי מין.
במסגרת המפגשים, לעתים במלוניות השונות בתל אביב ולעתים בביתו, סימם אותן הנאשם וכאשר המתלוננות מחוסרות הכרה, ביצע בהן מעשים מגונים, התעלל בהן ופגע בפרטיותן. הנאשם גילח את שיערות ראשן של חלק מהבנות, את חלקן הפשיט ולאחר מכן תיעד אותן ללא רשותן והסכמתן.
הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר צוין, כי הנאשם ניצל את תלותן של המתלוננות בסמים מסוכנים ונעדרות מעגלי תמיכה, וכך רכש את אמונן ובמהלך הפגישות איתן גרם להן לאבד את כושר התנגדותן, וביצע בהן מעשים מגונים ומעשי התעללות, וזאת כדי לבצע את זממו וליתן פורקן ליצריו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה