משפט

תחנת הדלק הפיראטית נסגרת מידית: "לטובת בריאות הציבור"

בעקבות פעילות אכיפה משותפת של המשרד להגנת הסביבה, משטרת ישראל, מנהל הדלק והגז וכבאות והצלה (כב"ה) בחוות הדלקים הפיראטית בבית חנן, אישר בית המשפט השלום בראשון לציון את צו הסגירה לאתר; עוד פסק השופט כי על הבעלים לפנות את המכלים
מערכת ice | 
דלק (צילום freepik)
בית המשפט השלום בראשון לציון אישר את הבקשה המשותפת לצו הסגירה לחוות הדלקים הפיראטית במושב בית חנן שהופעלה על ידי חברת א.נ אספקת דלקים בע"מ. את הבקשה הגישו תביעות רישוי מרכז במשטרת ישראל יחד עם פרקליטות מרכז אזרחי בתיאום עם המשרד להגנת הסביבה. בנוסף הורה השופט על בעלי החווה לפנות את מכלי הדלק והחומרים המסוכנים שאותרו באתר.
בחודש נובמבר אשתקד, פשטו על המקום כוחות משותפים מהמשטרה הירוקה במשרד להגנת הסביבה בשילוב כוחות ממחוז מרכז במשרד, שוטרי המדור להגנת הסביבה, מנהל הדלק והגז של משרד האנרגיה, משטרת יבנה, כיבוי אש, הוועדה המרחבית לתכנון ובנייה שורקות והמועצה האזורית גן רווה נגד בעלי חברת א.נ אספקת דלקים בע"מ שהפעילה מתחם אחסון חומרים מסוכנים ודלק בשטח חקלאי במושב בית חנן שבשפלה תוך גרימת סיכון לסובבים ויצירת מפגעים סביבתיים חמורים.

שגיא עזאני, מנהל תחום חקירות במשטרה הירוקה במשרד להגנת הסביבה: "המשטרה הירוקה במשרד להגנת הסביבה, יחד עם גורמי המקצוע במשרד וכוחות אכיפת החוק הנוספים, פעלו יחד בצורה מתואמת ומלאה. בזכות שיתוף הפעולה הצלחנו להפסיק את הפעילות המסוכנת והעבריינית ולהסיר את המפגע, כל זאת לטובת בריאות הציבור והסביבה"


צילום: כאמל קזאמל, המשרד להגנת הסביבה
בקשת הצו לסגירת המקום הוגשה בתום חקירה פלילית משותפת של המשטרה הירוקה במשרד להגנת הסביבה ומשטרת יבנה. כמו כן, מנהל הדלק והגז פתח בחקירה עצמאית בגין אחסון כמות גדולה של בלוני גז, ופיקוח הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה ערך ביקורות ופתח בהליכים כנגד החברה.
המשטרה הירוקה במשרד להגנת הסביבה תמשיך בשיתוף הפעולה עם גופים נוספים כדי להפסיק עבריינות סביבתית ופעולות פיראטיות המסכנות את הציבור, ולפעול כנגד העבריינים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה