משפט

בהלה במאפיה בישראל: אישה נכנסה ערומה ותקפה את העובדת

אישה בת 37 נכנסה למאפיה ביבנה ללא בגדים, והתיישבה במקום לתדהמת העובדת והעוברים והשבים. העובדת הזמינה משטרה - והאישה החלה לתקוף אותה באלימות. בעל דוכן אוכל שניסה להפריד בין השתיים הותקף גם כן. יחידת התביעות במשטרת מחוז מרכז הגישה כתב אישום נגדה - לאחר שהתברר כי היא כשירה לעמוד לדין
מערכת ice |  5
מאפייה (צילום פלאש 90)
סיפורים ביזאריים כאלה אנחנו רגילים לשמוע ממקומות רחוקים בעולם. הסיפור שלפניכם מגיע דווקא ממש ממחוזות מוכרים. ליתר דיוק – מהעיר יבנה. יום בהיר אחד, אישה כבת 37 נכנסה למאפייה סמוך לביתה כשהיא ערומה לחלוטין. האישה התיישבה במקום, לתדהמת העובדת שהתקשרה למוקד 100 של המשטרה.
על פי פרסום של שמעון איפרגן באתר מאקו, לאחר שהאישה קלטה את הניידת מתקרבת, היא הבינה שמי שהזעיקה אותה היא עובדת המאפייה. או-אז, האישה קפצה על העובדת והחלה למשוך אותה בשערותיה בכוח. בעל דוכן אוכל שהבחין באישה תוקפת את העובדת, הגיע למקום כדי לחלץ אותה מידיה.
בעל הדוכן ניסה להפריד ביניהן אבל שלושתם נפלו על הכביש ונחבלו. שוטרים שהגיעו למקום הזעיקו ניידת טיפול נמרץ של מד"א. השוטרים הביאו שמיכה מהניידת כדי לכסות את גופה של האישה, אך היא הצליחה להימלט מידיהם וצעדה כשהיא עירומה לביתה. כשהשוטרים הגיעו לביתה, האישה נשכבה על רצפת הבית וסירבה לצאת ממנו. חובשת של מד"א ניסתה לדבר על ליבה של האישה שתבוא עמה לקבל טיפול רפואי.
הפרסום במאקו מרחיב כי האישה התרוממה מהרצפה ותקפה את החובשת ומשכה בחוזקה בשיערה. כתוצאה מכך נתלשו חלק משיערותיה של החובשת. האישה נעצרה, נחקרה באזהרה ושוחררה למעצר בית, שאותו הפרה תוך זמן קצר.
יחידת התביעות במשטרת מחוז מרכז הגישה כתב אישום נגד האישה לבית משפט השלום ברחובות לאחר שהתברר שהיא כשירה לעמוד לדין. בכתב האישום מצוינות עבירות של תקיפה הגורמת חבלה של ממש והפרת מעצר בית.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    למה
    רק איש 08/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בושה בושה בושה חחחחחח
    סגור
  • 3.
    הכל בטוח
    איל שכוכב נופל 08/2024/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הסמים מוחקים את המוח
    סגור
  • 2.
    מה זה מאפייה???-טוב שצרפו תמונה (ל"ת)
    חחחחחחחח 08/2024/05
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • תמונה של בג"ץ היתה מתאימה יותר, להמחיש את הערכים באירוע (ל"ת)
    אלמוני 08/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    תמונת אילוסטרציה, זה מה שיש לכם??! (ל"ת)
    זיו 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור