תרבות ופנאי

הפתעה ביבנה: מה עשתה פסיכולוגית חתונה ממבט ראשון בעיר?

פסיכולוגית חתונה ממבט ראשון ד"ר יעל דורון הגיעה לסניף מזרחי טפחות ביבנה להרצאה מיוחדת על זוגיות בעידן המודרני ונערכה במסגרת פעילות "נפגשים" המתקיימת בבנק, למעלה מעשור
מערכת ice | 
יעל דורון עם צוות הסניף (צילום מזרחי טפחות)

ביקור מפתיע נרשם בסניף בנק מזרחי טפחות ביבנה, פסיכולוגית התכנית של קשת 12, חתונה ממבט ראשון, ד"ר יעל דורון הגיעה להרצאה מיוחדת על זוגיות בעידן המודרני ונערכה במסגרת פעילות "נפגשים" המתקיימת בבנק למעלה מעשור. בנק מזרחי עורך למען הקהילה ובאופן קבוע מגוון רחב של פעילויות והרצאות של מיטב המרצים עם תכנים מגוונים.

במסגרת פעילות זו, נערך השבוע מפגש פתוח לקהל הרחב, אליו הגיעו עשרות אורחים, אשר נהנו מהרצאה מרתקת על זוגיות בעידן המודרני של פסיכולוגית התוכנית חתונה ממבט ראשון, ד"ר יעל דורון. דורון בת ה-54, היא פסיכולוגית שיקומית מומחית, דוקטור לחינוך, אנליטיקאית קבוצתית, מטפלת אישית וזוגית, חוקרת ומרצה בנושאי טיפול קבוצתי, התפרסמה כאמור בשנת 2018 כשהצטרפה לעונה השנייה של תכנית המציאות חתונה ממבט ראשון.

חתונה ממבט ראשון היא אחת מתוכניות הדגל של קשת 12 ומבוססת על פורמט דני. במהלך התכנית מוצאים רווקים ורווקות, אהבה כאשר הם פוגשים את החתן או הכלה המיועדים רק במהלך החתונה. בהמשך יוצאים הזוגות לירח דבש, כאשר בחזרה עוברים להתגורר תחת קורת גג אחת, בה מתועדים על ידי מצלמות במהלך חייהם. בתום שלושים ימים הם צריכים להחליט האם רוצים להמשיך יחד או להיפרד.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה