משפט

כתב אישום חמור: סחרו בנשים בתנאי עבדות בדירה בתל-אביב

פרקליטות המדינה הודיעה על פתיחת הליכים משפטיים כנגד ארבעה נאשמים, נתיני ניגריה ודרום אפריקה. החשד: גרמו לנשים להגיע לארץ תחת הבטחות שווא, לקחו את דרכוניהם והכריחו אותן לעבוד בזנות. אחת מהנאשמות אף הכתה ואיימה על הקורבנות
מערכת ice |  1
מעצר-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
נחשף בישראל מקרה חמור של סחר בבני אדם. היום (ראשון) הגישה פרקליטות המדינה כתב אישום כנגד ארבעה נאשמים, מדרום אפריקה וניגריה, בחשד שגרמו לנשים להגיע לארץ במרמה והכריחו אותן לעסוק במתן שירותי מין בתשלום. כתב האישום שהוגש הוא כנגד עבירות של סחר בבני אדם, החזקה בתנאי עבדות, הבאת אדם לעיסוק בזנות בנסיבות מחמירות, גרימה לעזיבת המדינה לשם זנות או עבדות, פרסום שירותי זנות של בגיר ועיכוב דרכון. 
על-פי כתב האישום, החשודים יצרו קשר עם נשים מדרום אפריקה ושכנעו אותן להגיע לארץ בטענה שהן יקבלו פה עבודה בתפקידי משק בית. עבור הבאתן לארץ הן שילמו סכומים שנעו בין 20 אלף שקל ל-60 אלף שקל ואפשרו להן להחזיר את התשלום עם הגעתן לארץ. אך משהגיעו לישראל נלקח מהן הדרכון שלהן והן הוכרחו לספק שירותי מין תמורת תשלום על מנת לכסות את עלות הבאתן לארץ. 
על-פי החשד חלק מהקורבנות הוחזקו בתנאי עבדות. אחת הנאשמות אף הכתה את המתלוננות ואיימה עליהן שתסגיר אותן לרשויות ההגירה. בחלק מהמקרים הכריחה הנאשמת את הנשים להצטלם במצבים אינטימיים על מנת שתוכל לשלוח את התמונות ללקוחות פוטנציאלים. מתוך ארבעת הנאשמים הפרקליטות ביקשה לעצור שלושה מהם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    30 שנות מאסר
    NRMG 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יש למגר את התופעה מהשורש. אני לא נגד זנות ואני מודע לכך שזה טבע האדם אבל סחר בנשים ואילוצן לעבוד בזנות זה פשע שמקביל לרצח.
    סגור