משפט

אילון מאסק נתבע בענק: האם מגיש הטלוויזיה יביא אותו לבית המשפט?

אחד ממגישי CNN הבולטים, דון למון, תובע את בעליה של הרשת החברתית X. הסיבה: ביטול חוזה להפקת תוכנית אירוח אישית שאותה היה אמור להגיש בפלטפורמה. לפי התביעה, מאסק ו-X פיזרו "הבטחות כוזבות" כדי לשכנע את למון להסכים לשותפות
מערכת ice |  1
אילון מאסק נתבע (צילום shutterstock)
אחד ממגישיה הבולטים של רשת CNN, דון למון, תובע את האדם העשיר בעולם, אילון מאסק. ואת הרשת החברתית X (טוויטר לשעבר). הסיבה לתביעה היא ביטול החוזה להפקת תוכנית האירוח האישית שלו, שאותה מגיש בפלטפורמה. "התביעה גורסת כי הייתה פה הונאה, ייצוג לא הולם רשלני וניצול של הפופולריות של למון", נכתב בפוסט בעמוד הפייסבוק של פירמת עורכי הדין Shegerian & Associates.
על פי הפרסום בכלכליסט, למון דורש פיצויים של מיליונם ממאסק ומ-X, ולטענתו הם ביטלו באופן לא הוגן את השותפות איתו וסירבו לשלם לו, אף שהשתמשו בשמו כדי לקדם את פלטפורמת המדיה החברתית בקרב מפרסמים. החוזה בין שני הצדדים נחתם מוקדם יותר השנה. בנוסף ללמון, ב-X החתימו גם את חברת הקונגרס האמריקאית לשעבר טולסי גאברד ואת מגיש תוכניות הספורט ג'ים רום. 
 
עוד נטען בתביעה, שהוגשה בבית המשפט הגבוה בסן פרנסיסקו כי ב-X הסכימו לשלם ללמון 1.5 מיליון דולר בנוסף לאחוז מההכנסות מפרסום שהתכנים שלו ייצרו. לפי התביעה, מאסק ו-X פיזרו "הבטחות כוזבות" כדי לשכנע את למון להסכים לשותפות, וזאת רק כדי לבטל אותה לאחר שהוא כבר הוציא אלפי דולרים ליצירתה. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נו באמת!!!!
    אנצי!!!! 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש אכפת למיליארדר כמה מיליונים,בשבילו זה טיפה בים שלא לדבר על מיליון וחצי!
    סגור