משפט

עוקץ מטורף על חשבון האשראי: כך נגנבו סכומי עתק

שוטרי ובלשי היחידה ללוחמה הפשיעה של מרחב השפלה, עצרו אתמול בתום חקירה סמויה בחודש האחרון, תושב אזור המרכז בשנות הארבעים לחייו, בחשד שביצע עבירות הונאה, בהיקף של אלפי שקלים באמצעות הזמנות טלפוניות
מערכת ice | 
כרטיסי אשראי-אילוסטרציה (צילום pixabay, shutterstock)
היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב שפלה עצרה אתמול בתום חקירה סמויה בפרשיית הונאה, תושב אזור המרכז בחשד לביצוע עסקאות בכרטיסי אשראי גנובים בהיקף של אלפי שקלים
שוטרי ובלשי היחידה ללוחמה הפשיעה של מרחב השפלה, עצרו אתמול בתום חקירה סמויה בחודש האחרון, תושב אזור המרכז בשנות הארבעים לחייו, בחשד שביצע עבירות הונאה, בהיקף של אלפי שקלים באמצעות הזמנות טלפוניות.

אלו נעשו תוך שימוש במספרי אשראי גנובים, ללא ידיעה או אישור של בעלי הכרטיסים לשימושו האישי, בסיום חקירתו נכלא. בכוונת המשטרה להביא את החשוד היום לדיון בבית המשפט בראשון לציון בבקשה להאריך את מעצרו בהתאם לצורכי החקיּרה וממצאיה.
במקביל, במסגרת המאבק נגד הפעלת בתי ההימורים הבלתי חוקיים, אמש שוטרי תחנת חדרה ביצעו פשיטה על מועדון הימורים, הגרלות ומשחקים בלתי חוקיים בעיר. במהלך צו חיפוש במקום, איתרו השוטרים בית הימורים בלתי חוקיים ועיכבו את מפעיל המקום בשנות ה50 לחייו.
במסגרת החיפוש שנערך ביחידת דיור במקום נתפסו מוצגים המעידים כי במקום פועל בית הימורים בלתי חוקי. בעל הבית בן 50 עוכב לתחנת חדרה לצורך חקירה שבסיומה נכלא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה