משפט

הלוטו בהלם: עובד גנב טופס זוכה וניסה לעקוץ מיליונים

עובד בתחנת הדלק בטנסי ניסה לגנוב טופס זוכה של מיליון דולר. אלא מה שהוא לא ידע זה שהוא נמצא במעכב של חוקרי מפעל הפיס, שתפסו אותו על חם כשהגיע להמיר את הטופס הזוכה בכסף. אז מה קרה עם אוו טופס, מי הזוכה האמיתי שלו וכמה פיצויים אותו עובד נאלץ לשלם? 
מערכת ice |  1
לוטו (צילום pixabay)
דרמה גדולה התרחשה השבוע בלוטו האמריקאי, זאת לאחר שמשטרת טנסי בכבודה ובעצמה התקשרה לתושב העיר כדי לספר לו שהוא זכה במיליון דולר בלוטו. אז איך התגלגל הסיפור המוזר הזה?
ובכן, אותו אדם הגיע לתחנת דלק באזור ביתו שם מילא שני טפסי לוטו. באחד מהם הוא זכה ב-40 דולר, ואילו בטופס השני הוא זכה בפרס גדול של מיליון דולר. עובד בתחנת הדלק, שהבין שהכרטיס הזוכה נמצא בידו, ניסה לגנוב את הכרטיס ולפדות לעצמו את הכסף.
אותו עובד אף הצליח במזימתו, סרק את הכרטיס הזוכה ותכנן לאסוף את מיליון הדולרים בהם אינו זכה. אלא שמצלמות האבטחה שהיו בתחנת הדלק הפילו את אותו עובד, ואחרי מעכב של אנשי מפעל הפיס שחקרו את הנושא והבינו שיש בעיה עם אותו הטופס, אותו עובד נתפס. 
אותו עובד ניסה לזרוק את הכרטיס לפח הזבל, ובהמשך יצא כדי לזרוק את הזבל לפח הגדול והוציא את הטופס הזוכה מתוך הפח, כשהכל כמובן מצולם על ידי מצלמות האבטחה של העסק.  לאחר מכן הוא אף צולם כשהוא חוגג בחנות את "הזכייה" של הכרטיס הגנוב.
אותו עובד הגיע לבית מפעל הפיס בעיר, וניסה לקבל את הפרס, אלא שאנשי התחנה ידעו טוב מאוד על המזימה אותה רקם והזמינו את המשטרה שעצרה אותו במקום, החרימה את הטופס וחייגה לזוכה המאושר שנדהם לגלות את הסיפור ההזוי הזה. בהמשך, הוא עמד למפשט ונגזר עליו לשלם קנס של 250 אלף דולר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חקי מינימום מאסר עולם לגזלנים.עושקים.נצלנים.נוכלים.וכו (ל"ת)
    חקי חיון 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור