כסף וצרכנות

הלוטו בהלם: בני הזוג פיצחו את השיטה - וזכו בעשרות מיליונים

בני זוג מארצות הברית פיצחו שיטה מתמטית מיוחדת לזכות בלוטו בזכותה גרפו 26 מיליון דולר ב-6 שנים. כך פעלה השיטה שגרמה לרשויות המקומיות לבטל את הגרלת "Cash Winfall" 
מערכת ice | 
זכייה בלוטו-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בני זוג מארצות הברית בשם ג'רי ומארג' סלבי, עלו על שיטה מתמטית וחוקית לגמרי לפצח את הלוטו האמריקאי, בהגרלה שנקראת "Cash Winfall", כאשר במשך תקופת זמן של 6 שנים הצליחו לגרוף לכיסם סכומי זכייה מטורפים שהכניסו להם פרסים בשווי של 26 מיליון דולר.
אז איך זה קרה? ובכן, סלבי, גאון מתמטי של ממש, פרש יחד עם אשתו לגמלאות. בראיון שהעניק לרשת CBC האמריקאית במסגרת סדרת כתבות בשם "60 דקות" הוא סיפר כי עוד לפני שיצא לגמלאות הוא הבחין בפרצה בהגרלות, שמגדילה את סיכויי ההצלחה.
למעשה, הוא רכש בעזרת חברים ובני משפחה רבים שלו אלפי כרטיסים מדי שבוע, ואם לא היה זוכה בכרטיס הראשון, כספי הזכייה הלכו למקומות 2, 3 וכן הלאה, וכמובן הפרס הגדול עובר להגרלה הבאה בסכום מצטבר שהוא גבוה יותר.
כך, במשך 6 שנים, הוא קנה כל שבוע אלפי כרטיסים והצליח יחד עם בת זוגו ובני המשפחה לגרוף סכום מטורף של 26 מיליון דולר. בסופו של דבר, אחרי שהבינו ברשויות המקומיות שהוא הצליח לעלות על השיטה בדרך סטטיסטית חוקית בהחלט, הם החליטו להפסיק את הגרלת ה-"Cash Winfall".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה