כסף וצרכנות

הזוכה ב-8 מיליון שקל בלוטו: כך אשתי הגיבה לזכייה

הזוכה בפרס הראשון בהגרלה ב-29.6 חשף: "התקשרתי לאשתי, אך מכיוון שהיא היתה עסוקה בעובדה היא לא היתה זמינה. לכן, מי ששמעו לראשונה שזכיתי הם הילדים, שאמרו לי שהם יאמינו לי רק אחרי שהם יראו מסמך רשמי ממפעל הפיס שמאשר את הזכייה"
מערכת ice |  3
לוטו (צילום פלאש 90/ קורינה קרן)
מהגרלת לוטו מספר 3706 מתאריך 29/06/2024 נולדו לא פחות מ־3 מיליונרים חדשים. זוכה יחיד בפרס הראשון במסלול הלוטו גרף סכום של 8 מיליון שקל, ושני זוכים בפרס השני - זוכה במסלול הלוטו זכה בסכום כולל של 3,750,000 שקל וזוכה נוסף בפרס השני במסלול הדאבל לוטו זכה בפרס השני בסך של 7,500,000 שקל. מספר ימים לאחר מכן, הגיע הזוכה בפרס הראשון מאותה הגרלה, בה זכה בסכום של 8 מיליון שקל.
הזוכה, תושב הדרום בשנות ה־70 לחייו, גילה על דבר זכייתו כאשר הגיע לדוכן לבדוק את הטופס ולשלוח טופס להגרלה הבאה. "הזכיין של מפעל הפיס רק אמר לי שיש לי זכייה גדולה, מבלי לומר את הסכום. לכן, רק כשהגעתי הביתה בדקתי שוב את הטופס ואז הבנתי שאני זכיתי בפרס הראשון בהגרלה".

עוד הוא חשף: "התקשרתי לאשתי, אך מכיוון שהיא היתה עסוקה בעובדה היא לא היתה זמינה. לכן, מי ששמעו לראשונה שזכיתי הם הילדים, שאמרו לי שהם יאמינו לי רק אחרי שהם יראו מסמך רשמי ממפעל הפיס שמאשר את הזכייה".
כשנשאל אם יש לו תכניות מה יעשה עם כספי הזכייה, השיב הזוכה: "כרגע אין לי תכניות מיוחדות. ככל הנראה אעביר סכום כלשהו לילדים, וכשיגיע הזמן ארכוש נכס להשקעה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אפשר להרוויח בענק מהזכיה.
    תימני גאה 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קונים כמה מגרשים ולוקחים הלוואה מהבנק ומשכירים את הדירות. הורי חיים היום בעושר ממגרשים שאימי ירשה. לקחו משכנתא מהבנק והיום יש להם הרבה כסף בבנק משכירות חודשית ומשלמים מס כחוק.
    סגור
  • 2.
    כולה 2 דירות בראשון
    Abc 07/2024/17
    הגב לתגובה זו
    3 1
    פה בארץ המדינה חברה שלך בכסף...
    סגור
  • 1.
    עכשיו אשתו היהודייה תבקש גט
    אהרון 07/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 3
    עכשיו אשתו היהודייה תבקש גט כדי לזכות בחצי מהסכום
    סגור