משפט

שני צעירים מהמרכז התקינו מצלמות נסתרות בשירותים: כך התפוצצה הפרשה

דוברות משטרת ישראל הודיעה היום כי הגישה הצהרת תובע כנגד החשודים שעצרה לפני מספר שבועות. על-פי הדיווח, התיעוד האסור התגלה לאחר שאחד מהעצורים התלונן בעצמו על חברו. כתב אישום צפוי להימסר בזמן הקרוב. צפו בתיעוד התקנת המצלמות הסמויות
מערכת ice | 
מעצר-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
לפני מספר שבועות הודיעה המשטרה כי עצרה שני צעירים ממרכז הארץ לאחר שהתקינו מצלמות סמויות בשירותים בחוף הים בהרצליה ובשירותים זמניים שהוקמו במסיבות. בהודעה שפורסמה היום (שני) הודיעה דוברת המשטרה כי שני החשודים התקינו את המצלמות תוך שאחד מהם התחזה לעובד ניקיון עם מגב וחומרי ניקוי. הפרשה התפוצצה לאחר סכסוך בין שני בני האדם שנעצרו, במסגרתו סחט אחד השותפים את חברו בסכומים של אלפי שקלים. צפו בתיעוד התקנת המצלמה ובדברי נציג המשטרה לאחר מסירת הצהרת התובע. 
 
התחזה לעובד ניקיון. תיעוד התקנות המצלמות והצהרת המשטרה. קרדיט: דוברות המשטרה
שני החשודים הם בני 22, אחד מהם מתגורר בתל-אביב ואחד מהם בחולון. שוטרי תחנת גלילות עצרו את החשודים לאחר שאחד מהם הגיע להתלונן בתחנת המשטרה וסיפר ש"גילה" על המחשב של חברו תמונות של נשים שצולמו ללא ידיעתן בשירותים. שוטרי המשטרה חקרו את המקרה ואת שני החשודים ועצרו את שניהם. במקביל, המשטרה פעלה על מנת לאתר את הקורבנות בכ-130 התיעודים שנתפסו. 
ככל הנראה השניים התכוונו למכור את התיעוד לאתרי פורנוגרפיה שונים ברחבי הרשת. אתמול הגישה הפרקליטות הצהרת תובע בנוגע לשני החשודים, ועל-פי הודעת המשטרה בימים הקרובים צפויה פרקליטות מחוז תל-אביב להגיש כנגד החשודים כתב אישום בגין עבירות מין, עבירות פגיעה ועבור אחד מהם גם עבירות סחיטה כנגד שותפו לפשעים האחרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה