משפט

איש העסקים הישראלי בתביעת ענק: "נוכיח שה'קוף' קם על יוצרו"

איש העסקים צביקה בארינבוים הגיש תביעה על סך של כ-450 מיליון ש"ח נגד רו"ח ניסים צרפתי ואחרים, בגין הפרת הסכם לרכישת קבוצת סליקת האשראי הבינלאומית Payabl
מערכת ice |  3
צביקה בארינבוים (צילום רמי רזנגר)
צביקה בארינבוים וחברות אשר בבעלותו הגישו היום (חמישי) כתב תביעה בבית המשפט המחוזי בתל אביב, על סך כ-450 מיליון שקל בשל הטענה לטרפוד הסכם לרכישת מלוא מניות החברות בקבוצת Payabl.
התביעה הוגשה נגד ניסים צרפתי שהינו בעל מניות המחזיק בנאמנות 50% (בשרשור) ממניות חברת Payabl CY Limited הקפריסאית ("החברה הקפריסאית"), נגד דיטמר קנוכלמן שהיה בעל מניות בחברה זו עד שנת 2017, ואיילת קנוכלמן, רעייתו של דיטמר, שמחזיקה באופציה לרכוש מידי צרפתי את המניות בחברה הקפריסאית.
עוה"ד עפר פירט, ממשרד פירט, וילנסקי, מזרחי וכנעני המייצג את צביקה בארינבוים בתביעה, מסר:  "משרדנו מייצג את מר צביקה בארינבוים כבר עשרים שנה. כל מי שמכיר אותו יודע שמר בארינבוים לא נוהג להגיש תביעות. כאן מר צרפתי פשוט הגדיש את הסאה וגרם למר בארינבוים נזק עצום. בבית משפט נוכיח שה"קוף" (כפי שכינו אותו שותפיו) קם על יוצרו".

על פי כתב התביעה, רו"ח ניסים צרפתי המחזיק 50% ממניות הקבוצה בנאמנות, שימש כ"קוף", עבור איש העסקים דיטמר קנוכלמן ורעייתו. בנוסף, נטען כי צרפתי התכחש למעמדו כנאמן וסחט באיומים את דיטמר ושותפו בקבוצת Payabl כדי להוציא מהם שלא כדין עשרות מיליוני יורו. בסופו של דבר, על פי כתב התביעה, צרפתי גזל מדיטמר ורעייתו את המניות, פעל לטרפד את העסקה למכירת קבוצת Payabl לבארינבוים והביא לאובדן העסקה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אחלה צביקה שבעולם.
    אני 07/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך זה שהאורקל אבי טיומקין, לא חזה את ההפסד? אוהה,, לא יתכן. הרי הוא נביא , איך זה קרה?
    סגור
  • 2.
    מכריח אותו למכור?
    דניאל דוד 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא מכריח אותו למכור לו חברה? נשמע לי שהצביקה הזה הזוי
    סגור
  • 1.
    יסתיים בפשרה לכאן או לכאן (ל"ת)
    גיל רון 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור