משפט

התלמידים אבודים: רגע לפני מועדי ב' - ציוני הבגרות עדיין לא פורסמו

בית הדין הארצי לעבודה דחה את בקשתו של שר החינוך להוציא צווים המאלצים את ארגון המורים לפרסם את ציוני המתכונת. אלא שגם ציוני הבגרות לא פורסמו, ובינתיים הילדים נפגעים. יו"ר ארגון המורים רן ארז: "יש שופטים בירושלים". מרכז השלטון המקומי: "נעשה כל שניתן כדי שהתלמידים יפסיקו להיות בני ערובה"
מערכת ice | 
רן ארז, יושב ראש ארגון המורים (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
בית הדין הארצי לעבודה דחה אתמול (שלישי) את בקשתו של שר החינוך יואב קיש להוציא צווים שמטרתם להכריח את ארגון המורים בראשות רן ארז לפרסם את ציוני המגן. בית הדין הארצי לעבודה קיבל את הטענות של ארגון המורים ודחה את הבקשות שהגישו המדינה ומרכז השלטון המקומי.
על פי פרסום של נועם (דבול) דביר בישראל היום, התלמידים לכאורה הם הנפגעים הראשונים של ההחלטה. משרד החינוך לא מפרסם ציוני הבגרות של התלמידים, כל עוד לא המורים לא יזינו אותם. זאת, אף שמועדי ב' של בחינות הבגרות יתקיימו מחר. זהו פועל יוצא של מדיניות משרד החינוך, שיכול בקלות לפתור את המשבר ולפרסם את הציונים.
יו"ר ארגון המורים רן ארז מסר: "יש שופטים בירושלים. קורא לשר החינוך לפרסם לאלתר את ציוני הבגרות כדי למנוע פגיעה בתלמידים".
ממרכז השלטון המקומי נמסר בתגובה לפרסום בישראל היום: "התבשרנו שבית הדין לעבודה לא קיבל את העתירה שהגשנו נגד המדינה בדרישה להורות לארגון המורים להזין את ציוני המגן של התלמידים. החלטת בית הדין התקבלה מתוך רצונו למצות את הליך המשא ומתן בין הצדדים, אך לא שם לצערנו את טובת התלמידים במרכז. ביום חמישי יתקיים דיון נוסף שיזמנו בבג׳"צ באותו הנושא. אנחנו מקווים שההחלטה תהיה שונה והתלמידים יזכו לקבל את מה שמובן מאליו - רגע לפני שהם מתגייסים לצה׳"ל. השלטון המקומי יעשה כל מה שניתן כדי שהתלמידים יפסיקו להיות בני ערובה במאבק בין ארגון המורים למדינה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה