משפט

המשטרה נדהמה לגלות: למה נמצאו בדירה 200,000 שקל במזומן?

במהלך חיפוש יזום מצאו הבלשים ויחידת הכלבנים סמים רבים מסוגים שונים: MD, קריסטל, וגם סוג מסוכן במיוחד - MMC הידוע בכינוי "דוקטור". באירוע נעצר גם אדם אחד, בן 36, תושב נתניה. מעצרו הוארך למספר ימים
מערכת ice | 
תפיסת סמים (צילום דוברות משטרת ישראל)
דוברות משטרת ישראל הודיעה כי עצרה חשוד בהחזקה וסחר בסמים, כך פרסמה בהודעה לעיתונות היום (ראשון). על-פי הודעת המשטרה, אתמול התבצע חיפוש יזום על ידי היחידה ללוחמה בפשיעה בתחנת פתח תקווה בדירה בעיר. במהלך החיפוש נעשה שימוש ביחידת הכלבנים. 
במתחם דירות בפתח תקווה בסמוך לכביש 483 חשפו הבלשים ויחידת הכלבנים כמות גדולה של חומרים החשודים בתור סמים מסוגים שונים. בין השאר: MD, קריסטל, גראס וסם ממריץ מסוג MMC המכונה באופן פופולארי יותר "דוקטור". חוץ מהסמים שנמצאו בדירה, תפסו בלשי המשטרה 200,000 שקל במזומן שנמצאו בדירה. 

הושג על ידי סחר בסמים. הכסף שנתפס בדירה. קרדיט: דוברות משטרת ישראל
המשטרה חושדת כי מדובר בכסף שהושג במסגרת סחר בסמים ופעילות עבריינית. לאחר שהסתיים החיפוש עצרה המשטרה את החשוד. החשוד, בן 36, תושב נתניה, הובהל לחקירה. בסיום החקירה נכלא. דיון בעניינו נערך בבית המשפט בפתח תקווה ובמסגרתו הוערך מעצרו של החשוד למספר ימים. כזכור, בחודש מאי של השנה תפסה המשטרה סמים בשווי של של 3 מיליון שקלים ועצרה חשוד נוסף תושב נתניה. במקרה זה היה מדובר בסמים מסוג מריחואנה בכמויות חריגות במיוחד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה